- Algemene informatie/specificaties
- Hele systeem aub vanaf 700
- Nieuw/tweedehands
- Tweedehands
- Aanwezigheid factuur en/of garantie
- Nee
- Ook elders te koop aangeboden
- Ja
- Verzending/afhaal
- Verzending
- Afhaling
- Afhaallocatie
- Dadizele
TE KOOP: GamePC/workstation
_
SPECS:
Power Supply: Chieftec GPS-1250C 1250W ATX23 – Reliable, overkill power!
Storage: 1TB AORUS PCIe 4.0 NVMe SSD – Lightning-fast speed.
Case: Corsair Crystal 570X RGB ATX – Sleek, durable design.
Cooling: 2x Thermalright Silver Arrow & extra cooling fans – Low temps (30-40°C idle, 60°C under load). Durable.
Processor: AMD 5950X, 32 threads, 16 cores – A true workhorse.
RAM: Crucial 64GB DDR4 3200 MT/s – Ultimate multitasking.
Graphics: ASUS TUF RX 6800 XT – High-end gaming & graphics, raytracing.
Motherboard: X570 AORUS Master 1.1 – Stability & modern features.
Sound: Soundblaster X AE-5 (works with six speakers – Home cinema sound quality. same chip as modern large HIFI systems)
Condition: Used, well-maintained, no damage, dust-free.
🌡 Performance: Stress-tested, no issues The PC was assembled professionally by an Alternate Shop.
_
Ik woon straks in het buitenland (zaak in het buitenland) en wil een laptop kopen.
Deze PC is redelijk sterk , gebouwd om te gamen maar werd niet veel gebruikt aangezien ik uiteindelijk een restaurant begonnen ben en geen tijd meer had
Er is een tweetal jaar licht academisch werk mee gedaan, vooral browserwerk, chrome. Normaal gezien moet ie nog erg lang meegaan.
Nog geen problemen mee gehad, niets moeten vervangen, werkt zoals behoren,schadeloos.
_
Hardware:
GPU, Sound en SSD
e 6800xt moet niet onderdoen voor nvidia en heeft raytracing.
De soundblaster is heel erg leuk met leuke software en RAM is snel (juiste profiel in BIOS zetten!)
SSD werkt vlot, NVMe en het moederbord is het bekende AORUS MASTER model, heel erg robuust, stabiel en snel.
De cpu is niet OC, echter als u dit wenst moet dit gemakkelijk zijn via dit moederbord heb ik mij laten vertellen
Case en fans:
De case is van glas, u kan eventueel de schroefjes vervangen of een andere case gebruiken moest de case niet voldoende zijn. er zijn twee extra fans bovenaan , die heb ik destijds laten installeren, in principe heb je die niet nodig om te koelen, als ze te luid zijn kan u ze eruit halen dan is hij helemaal stil.
Standaard heeft hij namelijk al drie zeer grote fans vooraan (met verlichting die je kan regelen via knoppen aan de case) wat voldoende is.
CPU en Koeling: De 5950x is erg krachtig, goed voor multitasking. De twee cpu fans zijn erg groot, van hoge kwaliteit met een hoogwaardige heatsink en koelen goed je zal 30-37 C idle zien
wat erg laag is en 50-60C load wat normaal is voor de 5950x .De CPU is bijzonder snel, je hebt geen merkbare latency under load, zware software zal vlot draaien hierop en prima multitasking. Streamen+Gamen is een makkie op deze recente hardware
Ik overweeg alle kopers vanaf 700 eur aub
je kan hem ook sneller reserveren voor de goede prijs v 900 eur, wat een degelijke prijs is
installatie:
je krijgt er een nieuwe win11 installatie met key erbij en laatste drivers en software zullen reeds geinstalleerd zijn
verzending: eventueel eind oktober (foam in bestelling)
(bpost eventueel verzekerde verzending, foam en bubbelwrap )
Betaling:
IBAN
komen bezichtigen, ter plaatse testen is mogelijk,videocall is mogelijk
_
SPECS:
Power Supply: Chieftec GPS-1250C 1250W ATX23 – Reliable, overkill power!
Storage: 1TB AORUS PCIe 4.0 NVMe SSD – Lightning-fast speed.
Case: Corsair Crystal 570X RGB ATX – Sleek, durable design.
Cooling: 2x Thermalright Silver Arrow & extra cooling fans – Low temps (30-40°C idle, 60°C under load). Durable.
Processor: AMD 5950X, 32 threads, 16 cores – A true workhorse.
RAM: Crucial 64GB DDR4 3200 MT/s – Ultimate multitasking.
Graphics: ASUS TUF RX 6800 XT – High-end gaming & graphics, raytracing.
Motherboard: X570 AORUS Master 1.1 – Stability & modern features.
Sound: Soundblaster X AE-5 (works with six speakers – Home cinema sound quality. same chip as modern large HIFI systems)
Condition: Used, well-maintained, no damage, dust-free.
🌡 Performance: Stress-tested, no issues The PC was assembled professionally by an Alternate Shop.
_
Ik woon straks in het buitenland (zaak in het buitenland) en wil een laptop kopen.
Deze PC is redelijk sterk , gebouwd om te gamen maar werd niet veel gebruikt aangezien ik uiteindelijk een restaurant begonnen ben en geen tijd meer had
Er is een tweetal jaar licht academisch werk mee gedaan, vooral browserwerk, chrome. Normaal gezien moet ie nog erg lang meegaan.
Nog geen problemen mee gehad, niets moeten vervangen, werkt zoals behoren,schadeloos.
_
Hardware:
GPU, Sound en SSD
e 6800xt moet niet onderdoen voor nvidia en heeft raytracing.De soundblaster is heel erg leuk met leuke software en RAM is snel (juiste profiel in BIOS zetten!)
SSD werkt vlot, NVMe en het moederbord is het bekende AORUS MASTER model, heel erg robuust, stabiel en snel.
De cpu is niet OC, echter als u dit wenst moet dit gemakkelijk zijn via dit moederbord heb ik mij laten vertellen
Case en fans:
De case is van glas, u kan eventueel de schroefjes vervangen of een andere case gebruiken moest de case niet voldoende zijn. er zijn twee extra fans bovenaan , die heb ik destijds laten installeren, in principe heb je die niet nodig om te koelen, als ze te luid zijn kan u ze eruit halen dan is hij helemaal stil.
Standaard heeft hij namelijk al drie zeer grote fans vooraan (met verlichting die je kan regelen via knoppen aan de case) wat voldoende is.
CPU en Koeling: De 5950x is erg krachtig, goed voor multitasking. De twee cpu fans zijn erg groot, van hoge kwaliteit met een hoogwaardige heatsink en koelen goed je zal 30-37 C idle zien
wat erg laag is en 50-60C load wat normaal is voor de 5950x .De CPU is bijzonder snel, je hebt geen merkbare latency under load, zware software zal vlot draaien hierop en prima multitasking. Streamen+Gamen is een makkie op deze recente hardware
Ik overweeg alle kopers vanaf 700 eur aub
je kan hem ook sneller reserveren voor de goede prijs v 900 eur, wat een degelijke prijs is
installatie:
je krijgt er een nieuwe win11 installatie met key erbij en laatste drivers en software zullen reeds geinstalleerd zijn
verzending: eventueel eind oktober (foam in bestelling)
(bpost eventueel verzekerde verzending, foam en bubbelwrap )
Betaling:
IBAN
komen bezichtigen, ter plaatse testen is mogelijk,videocall is mogelijk