Sorry om alles in 1 topic te plaatsen, maar nu de zomer gedaan is wil ik terug gamen in het weekend. Ik doe dit altijd s’ avonds en mijn vriendin is het lawaai beu. Ik moet dus op zoek naar een hoofdtelefoon. Deze moet echt wel goed zitten want met sommige hoofdtelefoons krijg ik letterlijk pijnscheuten in mijn oorschelp. Vraag mij niet waarom maar het is zo. Spijtig dat de airpods niet passen op mijn Windows game pc.
Ik had graag ook eens geïnvesteerd in een iets groter scherm. Heeft dit een meerwaarde eigenlijk?
Graag ook een aanrader voor een muis aangezien ik nog steeds COD, CS, Doom, en dergelijke speel.
Ik kan aan alles heel veel geld spenderen, maar iets zegt me dat ik dat niet moet doen. Basically, bestaan er goede muizen voor €20, goede hoofdtelefoons voor €100 en goede schermen voor €250? Of heb ik dan altijd brol gekocht?
Ik had graag ook eens geïnvesteerd in een iets groter scherm. Heeft dit een meerwaarde eigenlijk?
Graag ook een aanrader voor een muis aangezien ik nog steeds COD, CS, Doom, en dergelijke speel.
Ik kan aan alles heel veel geld spenderen, maar iets zegt me dat ik dat niet moet doen. Basically, bestaan er goede muizen voor €20, goede hoofdtelefoons voor €100 en goede schermen voor €250? Of heb ik dan altijd brol gekocht?
Laatst bewerkt: