SomeDude
Banned
Wie heeft dat voor u berekend?Das een goede vraag.
Budget van 4000 - 4500, kost mij rond de 50 per maand.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wie heeft dat voor u berekend?Das een goede vraag.
Budget van 4000 - 4500, kost mij rond de 50 per maand.
Calculator van de leasing. Hoe kun je dat anders gaan uitrekenen?Wie heeft dat voor u berekend?
Als die dat kunnen zou ik me zorgen maken want dan betekent dat dat die al uw persoonlijke informatie hebben (uw jaarloon, uw fiscale situatie, ..)Calculator van de leasing. Hoe kun je dat anders gaan uitrekenen?

Waar krijg ik dan de correcte info? Puur bij een fm als ik een offerte laat opstellen?Als die dat kunnen zou ik me zorgen maken want dan betekent dat dat die al uw persoonlijke informatie hebben (uw jaarloon, uw fiscale situatie, ..)
Rentes die gestegen zijn dus zou verwachten dat leasebedragen ook gestegen zijn al kan het nog wel kloppen hoor
Budget rond de 5000 EUR max. Ik ben reeds naar 3 verschillende handelaars geweest en ben buiten gekomen met 5 verschillende offertes, dus ik zie even door de bomen het bos niet meer. Pro's/cons bij onderstaande fietsen?
Voor de triatlons koop ik liever een deftige koersfiets ipv een tijdritfiets omdat - als ik ooit eens een volledige triatlon doe - ik liefst één doe met zo veel mogelijk hoogtemeters.De koga zou ik persoonlijk niet nemen omdat het design het minst is van allemaal.dus ik zie even door de bomen het bos niet meer. Pro's/cons bij onderstaande fietsen
HRWaar krijg ik dan de correcte info? Puur bij een fm als ik een offerte laat opstellen?

HR
Mijn fiets is 756 netto op jaarbasis maar was wel duurder dus kan kloppen hoor daar niet van![]()
dus: (25*36) + (0,1 * 3999)Amai das een pak meer als hier. Bij ons is dat gewoon een vast bedrag voor iedereen van €25 per maand en 3 jaar lang, je kan na de drie jaar de fiets overkopen aan 10% van het aankoopbedrag. Budget van de fiets mag dan wel maximum €3999 zijn. Wil je duurder gaan, moet je op voorhand bij passen.
Onderhoud is wel vrij beperkt.

dus: (25*36) + (0,1 * 3999)
= 900 + 399
= 1299
geeft u een fiets van €3999?
welke regeling is dat?![]()

Fiets was 6k (zonder korting)Amai das een pak meer als hier. Bij ons is dat gewoon een vast bedrag voor iedereen van €25 per maand en 3 jaar lang, je kan na de drie jaar de fiets overkopen aan 10% van het aankoopbedrag. Budget van de fiets mag dan wel maximum €3999 zijn. Wil je duurder gaan, moet je op voorhand bij passen.
Onderhoud is wel vrij beperkt.
Fiets was 6k (zonder korting)
Kopen ze de fietsen dan? Want minimale bedrag moet 16% zijn van overname dacht ik
Ik ben anti specialized omdat ze veel te duur zijn. Maar ik vind het wel mooie fietsen =]Best grappig hoe mensen altijd wel een merk hebben waar ze niet van moeten weten. Maar van mij heeft bv een hekel aan Giant, maar heeft er nog nooit met 1 gereden. Dus gebaseerd op niets![]()
Ik ben anti specialized omdat ze veel te duur zijn. Maar ik vind het wel mooie fietsen =]
En op zich gaat dat niet meer op, want alle merken zijn tegenwoordig te duur.
Ik zie de prijzen wel niet terug naar beneden gaan. Misschien dat het over een paar jaar wel een stukje gecompenseerd wordt dmv meer kortingen..Klopt helemaal, ik ben zo blij dat ik mijn koersfiets in 2018 voor Corona en inflatie heb kunnen kopen.
Trek Emonda SL 6, carbon kader, mechanische ultegra 11 speed en zowat een van de eerste met schijfremmen. Dit alles voor € 2700, eenzelfde spec. kost vandaag ongeveer het dubbel bij de meeste traditionele merken. Echt te zot voor woorden.
Soms kriebelt het om stilaan een nieuwe fiets te kopen, maar de huidige prijzen zetten me dan al snel weer met de voetjes op de grond.
Het is zoveel geld gewoonweg niet waard imo.
Ik zie de prijzen wel niet terug naar beneden gaan. Misschien dat het over een paar jaar wel een stukje gecompenseerd wordt dmv meer kortingen..
Aan het tempo van deze prijsstijgingen wordt fietsen echt een hobby voor de rijken.
Hij verkoopt zijn fiets als die nog onder leasing zit?Mja als je hier dan ziet dat bedrijven constructies opzetten waarbij je een fiets van 4000€ uiteindelijk voor 1300€ kan kopen gaan de dure fietsen ook gewoon buiten als zoete broodjes.
Mijn neef ook. Verloopt een gloednieuwe dogma van 14k dat hij via leasing heeft. Gewoon om er geld uit te slaan.
Hij verkoopt zijn fiets als die nog onder leasing zit?
Dat is gewoon frauduleus