Een oud vast contract die afloopt?Luminus heeft me laten weten dat mijn prijzen +350% gaan vanaf 24/10![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een oud vast contract die afloopt?Luminus heeft me laten weten dat mijn prijzen +350% gaan vanaf 24/10![]()
iedereen met een variabel contract of een vast contract afgesloten of hernieuwd na 1 oktober 2021 zal in november en december een tegemoetkoming voor gas (€135/maand) en elektriciteit (€61/maand) krijgen. Voor de hoogste inkomens wordt dat wel weer afgeroomd op de belastingbrief.
Lekker duidelijk toch. Hier weet ge totaal nog niet mee over hoeveel procent er zal worden afgeroomd op de volgende belastingsbrief .Allez, we zijn er
![]()
Federale regering bereikt akkoord energiesteun: bijna 400 euro voor gas en elektriciteit en tijdelijke werkloosheid voor bedrijven | VRT NWS Nieuws
De federale regering heeft een akkoord bereikt over extra energiesteun voor gezinnen, zelfstandigen en bedrijven. Er is onder meer een akkoord over een goedkoper basispakket voor energie: iedereen met een variabel contract of een vast contract afgesloten of hernieuwd na 1 oktober 2021 zal in...www.vrt.be
Nee danku.
Lekker duidelijk toch. Hier weet ge totaal nog niet mee over hoeveel procent er zal worden afgeroomd op de volgende belastingsbrief .
Iemand die weet wat 'netto belastbaar' exact betekent? (ik ben het aan het opzoeken, want dat lijkt me niet hetzelfde als gewoon 'netto')Voor alleenstaanden zonder personen ten laste wordt de grens 62.000 euro netto belastbaar jaarinkomen, voor koppels wordt die grens 125.000 euro. Per persoon ten laste komt daar 3700 euro bij. Op die manier zou zo'n 15 procent van de actieve bevolking uit de boot vallen.
Met die bedragen per maand, betaalt de regering zelfs meer per maand voor mij dan dat ik zou moeten betalen.Ik vind nu ook niet dat de overheid +50% van onze factuur gaat betalen.

Lolwut. De 3000 (individueel) en 5000 (koppel) is netto of wat?
Ale gasten. Welk koppel dat 5000 per maand verdient moet nu 200 premie per maand krijgen![]()
![]()
![]()
Volgens mijn Excelleke 10300/maand bruto per koppel in een 13.92 regime. Zeer gericht....
Niet grappig. Ik krijg niks en mag weer de bodemloze put subsidieren.
Afhankelijk van datum van contract, niet of het vast of variabel is.Vaste contracten krijgen dus niks?

).Pfff zeg nu nog eens dat het niet loont om de index van 10% niet dit jaar te krijgen !!!Hmm, de madam werkt wel 4/5 sinds dit jaar. Afhankelijk van wat ze meetellen en als de bonus niet te vet is, kan ik er nog bijzitten.
Je ziet maar, zeer gerichte en zinvolle steun. man man man.
.Reken je nog maar niet rijkMet die bedragen per maand, betaalt de regering zelfs meer per maand voor mij dan dat ik zou moeten betalen.
Hier mag de thermostaat terug op 20 dan.![]()
. Ik denk dat er een voordeeltarief komt van 5000 KWh voor gas en 1500 KWh voor elektriciteit. Als je een goedkoop vast tarief hebt zul je volgens mij mogelijk geen 135€ in november en december krijgen, maar komt dit lager uit. Volgens mij gaan het geen vaste bedragen zijn, maar komen ze aan die 135€ door aannames
voor gemiddelde besparingen door voordeeltarief. Er komt altijd een kat uit de mouw.Ik ga eind december vermoedelijk op 6000 kWh gas uitkomen en terugdraaiende teller dankzij zonnepanelen.Reken je nog maar niet rijk. Ik denk dat er een voordeeltarief komt van 5000 KWh voor gas en 1500 KWh voor elektriciteit. Als je een goedkoop vast tarief hebt zul je volgens mij mogelijk geen 135€ in november en december krijgen, maar komt dit lager uit. Volgens mij gaan het geen vaste bedragen zijn, maar komen ze aan die 135€ door aannames
voor gemiddelde besparingen door voordeeltarief. Er komt altijd een kat uit de mouw.