ThomasMore
Well-known member
Wat ik heb gezien:20 zonnepanelen voor 25K + een foto waarop te zien is dat ze héél makkelijk te plaatsen zijn, dat is ofwel in het zak gezet of héél veel info die ontbreekt
- nagel styliste + kapper als zelfstandige zonder zwart geld, komaan hé - zo naïef is niemand
- inkomen van 4000 €/maand - daar ontbreekt ook heel wat informatie want met 4 kinderen ten laste i.c.m. 2 lonen + kindergeld geloof ik daar geen fluit van, ik wil meteen 2500 € geven op voorwaarde dat ik al wat meer is dan 48000 €/jaar mag houden
- dat gezin had een groene renovatielening voor 25.000 euro die ze nog aan het afbetalen zijn. Heb daaruit niet begrepen dat dit enkel voor de zonnepanelen was. De zonnepanelen zullen een onderdeel geweest zijn van die renovatie.
- zwart geld: mogelijk, mogelijk niet, ... Da's gissen.
- Er ontbreekt info maar dat doet toch weinig terzake. Kan een nieuw samengesteld gezin zijn waarbij de kinderen er niet gedomicilieerd zijn maar er wel gedeeltelijk verblijven of zo.
- Je wilt hun lening en energiekosten afbetalen als je alles boven hun geclaimde loon van 48000 krijgt? Dus dat gezin zou minstens 30.000 euro/jaar extra verdienen voor jij er winst op maakt. Ik denk dat ze je aanbod gretig zullen aanvaarden
. Ik weet niet meer precies wat hun jobs waren maar ik lees hier nagelstyliste en buschauffeur bij de lijn. Ik denk niet dat zo'n gezin aan een netto maandelijks besteedbaar inkomen van 6500 euro geraakt. Zelfs niet met vier kinderen ten laste. Het maakt ook allemaal niet uit. Feit is dat heel wat gezinnen en bedrijven in de problemen zitten of dreigen te raken... Of het opgedragen voorbeeld van Jef, Mieke of bakker Bart al dan niet correct is maakt daarbij toch geen ene zak uit.
Laatst bewerkt: