Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jurgen conings lag na een paar dagen te rotten in een bos? Abdeslam heeft zich 4 maand kunnen schuilhouden...

Inderdaad. Als je de tijdslijn op vrt nieuws ziet kan hij al ruim 2 jaar onderduiken. Heeft maart 2021 het bevel gekregen het land te verlaten.Jurgen conings lag na een paar dagen te rotten in een bos? Abdeslam heeft zich 4 maand kunnen schuilhouden...
Vlaamse ambtenaren wordt gevraagd niet naar Brussel te komen wegens niveau 4. Mijn madam is federaal ambtenaar en mag sebiet de trein nemen. Mss krijgen ze tegen 16h het bericht dat ze beter thuis werken.
Mijn gevoel ook. Ik vrees dat dit maar een begin is, na een lange periode van relatieve rust wat moslimterreur betreft. En het zijn verkiezingen, hoera.Inderdaad. Als je de tijdslijn op vrt nieuws ziet kan hij al ruim 2 jaar onderduiken. Heeft maart 2021 het bevel gekregen het land te verlaten.
Deze mannen hebben een heel netwerk van sympathisanten rondom zich die hem helpen onderduiken, Jurgen was op zijn eentje in het bos. Jurgen kon beroepsmatig aan wapens geraken, deze man verblijft illegaal in een land en kan zo’n wapen op de kop tikken, zegt al meer dan genoeg.
Ik hoop dat het bij 1 spijtig incident blijft maar vrees dat we vertrokken zijn voor een reeks incidenten en bijhorende maatregelen :/. Die man heeft niets meer te verliezen, kans is reëel dat hij broedt op een plan om meerdere slachtoffers in zijn ondergang mee te sleuren.
Wij worden aangeraden om thuis te werken.
Stond er dat het om een huiszoeking van zijn zogezegde huis ging of gewoon een huiszoeking, bij een mogelijks bekende van de dader?Zijn motief zou toch de dood van dat jongetje in Amerika zijn waar het om "een misdrijf" ging terwijl het omgekeerd om "terrorisme" zou gaan. He proved his Point he.
Mijn vraag is eerder hoe er een huiszoeking kan zijn bij iemand die geseind stond voor ernstige misdrijven, illegaal in het land verbleef, ...
Als ge weet waar hem woont, moet ge hem niet seinen maar oppakken he.
Dat zouden er meer moeten doenOk thx! Amai ik heb dat precies ergens helemaal gemist de afgelopen maanden (of gewoon geen aandacht aan geschonken)
Wij worden aangeraden om thuis te werken.
Tja, bij ons sturen ze dit dan naar de diensthoofden die dat bij hun personeel moeten verspreiden. Geen idee wanneer het originele bericht kwam maar zo'n extra stap zorgt sowieso voor problemen.Wij hadden het gisteren om 22h al binnengekregen via whatsapp en sms. Dat zijn tenminste tijdige communicaties.
Graag gedaanBedankt weer aan alle mensen die momenteel zorgen voor onze veiligheid. Dat worden weer lange nachten voor heel wat diensten.
Om 5u30 weeral op post. Cannon fodder reporting for duty 
Laat ons hopen dat dit geen aanleiding is één of andere vorm van extreme sympathieVerdachte is neergeschoten in café in Schaarbeek
Er is een verdachte neergeschoten, maar het is nog niet duidelijk of het om de dader van de aanslag gaat. Dat meldt het federaal parket.