ilgonwe
Well-known member
De vader van Sanda Dia heeft toch een interview gegeven samen met de plusmama en advocaat Mary:
www.demorgen.be
Hij is niet tevreden met de finale uitspraak.
Hij heeft niet de antwoorden die hij zocht.
Hij zegt dat hij niets heeft terwijl de Reuzegommers bekommerd zijn om reputatie en naam.
De talloze herhalingen in deze thread dat de vader zich vindt in de uitkomst lijken me niet weergegeven in dat interview.
Ja, hij heeft zich sereen gedragen na het proces maar sommigen gingen hiervan uit dat de uitspraak hem door die houding goed beviel of tenminste rust gaf. Die extrapolatie klopt niet.
‘Ze hebben Sanda uitgekozen vanwege zijn kleur’: vader Sanda Dia reageert na Reuzegom-proces
Vol ongeloof reageert de vader van Sanda Dia op de uitspraak van het gerecht in de zaak-Reuzegom. ‘Voor mij is recht níét geschied: dit proces was de uitkomst van wat al veel langer vaststond’, zegt hij in een interview met Humo.
Hij is niet tevreden met de finale uitspraak.
Hij heeft niet de antwoorden die hij zocht.
Hij zegt dat hij niets heeft terwijl de Reuzegommers bekommerd zijn om reputatie en naam.
De talloze herhalingen in deze thread dat de vader zich vindt in de uitkomst lijken me niet weergegeven in dat interview.
Ja, hij heeft zich sereen gedragen na het proces maar sommigen gingen hiervan uit dat de uitspraak hem door die houding goed beviel of tenminste rust gaf. Die extrapolatie klopt niet.