Ik heb die video gezien en daar zaten volgens mij ook enkele fouten in. Daarnaast werden er ook niet-betrokken personen geviseerd en beschuldigd van een aantal zaken.Had gerecht/media de namen genoemd van de veroordeelden dan had Acid de behoefte niet, of alleszins veel minder, gevoeld om namen bekend te maken en zo onschuldige mensen erbij te betrekken.
(Als je de verwijderde video hebt bekeken én als wat Acid daarin beweerde correct is, dan hadden de vernoemde personen wel iets met de zaak te maken of althans met de pogingen tot sporen wissen nadien.)
Mijn bescheiden mening: Als de vader vrede had met de uitspraak dan had hij zijn opgekropte woede niet van zich afgeschreven in een boek.
Dus het gerecht neemt een beslissing die te verdedigen valt mbt de identiteit van de veroordeelden. En dat vind jij voldoende om mensen buiten dat proces lastig te vallen, te beschimpen en actie op te roepen tegen hen? Dat slaat toch helemaal nergens op hoe je het ook draait of keert?
Zullen we anders alle vonnissen laten passeren langs Acid? Telkens het te licht is volgens mensen hun sentiment mag die jongen de familie van de veroordeelde gaan lastig vallen.
Maar als we straks zelf voor de rechtbank komen dan is het "Wees mild, het is mijn eerste keer!" en nemen we de genade met beide polletjes aan.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ok, vrouwe justitia, gaat het een beetje? Wat is het nu eigenlijk?!