Ik ben op zoek naar een soundbar om mijn huidige opstelling te vervangen. Ik ga binnenkort geen gebruik meer kunnen maken van de bedrade sub, dus dringend er andere oplossingen zich op.
De soundbar staat gewoon in een vrij open living en het is de bedoeling om het TV-geluid te verrijken. We zijn niet echt audiofielen maar prefereren wel het geluid van een extern iets.
Verder gebruiken we nu ook onze huidige soundbar om muziek af te spelen (ONZE LIEFDE IS EEN WATERVAL
).
Budget is een 350 euro inclusief beugel. Niet heel veel, I know.
Mijn oog viel op de Sonos Ray. Net nieuw, wifi, een leuk ecosysteem om in te stappen. Aparte sub zou later nog kunnen. Wel geen aansluiting voor HDMI dus nog optisch, al vraag ik me af hoever wij dat gaan merken.
Nog andere suggesties die jullie hebben? TV is een LG, moest dat er toe doen.
Duizendmaal dank!
De soundbar staat gewoon in een vrij open living en het is de bedoeling om het TV-geluid te verrijken. We zijn niet echt audiofielen maar prefereren wel het geluid van een extern iets.
Verder gebruiken we nu ook onze huidige soundbar om muziek af te spelen (ONZE LIEFDE IS EEN WATERVAL
).Budget is een 350 euro inclusief beugel. Niet heel veel, I know.
Mijn oog viel op de Sonos Ray. Net nieuw, wifi, een leuk ecosysteem om in te stappen. Aparte sub zou later nog kunnen. Wel geen aansluiting voor HDMI dus nog optisch, al vraag ik me af hoever wij dat gaan merken.
Nog andere suggesties die jullie hebben? TV is een LG, moest dat er toe doen.
Duizendmaal dank!