AFCON

Hakimi heeft nog een excuus, op andere beelden is te zien dat die echt gewoon doet wat het publiek vraagt, hij lijkt helemaal niet te begrijpen waarom die die handdoek willen en lijkt niet door te hebben dat hij meedoet aan dat lelijk spelletje.

Klinkt logisch. Gewoon doen wat de fans vragen

Voetballers blinken vaak niet uit in intelligentie, maar zo achterlijk dom dat ze niet weten wat ze doen zijn ze ook niet he

Klinkt logisch. Gewoon doen wat de fans vragen

Voetballers blinken vaak niet uit in intelligentie, maar zo achterlijk dom dat ze niet weten wat ze doen zijn ze ook niet he

Ja kijk, ik vind de tweet niet meer die ik daarstraks gezien heb met de beelden vanuit het publiek, maar ofwel acteert Hakimi heel goed of hij wist wel degelijk de "context" niet van die handdoek op dat moment. Hij deed het ook niet meteen, leek verward en bracht die handdoek dus naar daar omdat de fans er om vroegen. Ge kunt er flauw om lachen, ma als ge de beelden ziet, is het echt niet zo onlogisch hoor. Kan natuurlijk ook dat het publiek Hakimi gewoon hielp denken aan het "plannetje", dat weet ik niet.

Saibari is alleszins 10x erger. 100% schorsingwaardig.

Lekker uitsluiten voor komend WK zou een statement zijn.

Kijk al maar uit naar wanneer die het WK organiseren.

Laatst bewerkt:
Ja kijk, ik vind de tweet niet meer die ik daarstraks gezien heb met de beelden vanuit het publiek, maar ofwel acteert Hakimi heel goed of hij wist wel degelijk de "context" niet van die handdoek op dat moment. Hij deed het ook niet meteen, leek verward en bracht die handdoek dus naar daar omdat de fans er om vroegen. Ge kunt er flauw om lachen, ma als ge de beelden ziet, is het echt niet zo onlogisch hoor. Kan natuurlijk ook dat het publiek Hakimi gewoon hielp denken aan het "plannetje", dat weet ik niet.

Als dat uw eigen keeper is waar ze de handdoek of drinkfles van vragen doe je toch ook niet aan mee?

Op de bank geef je toch ook geen shirt of tablet weg?

Ik vind dat de reactie van de 2 ploegen genoeg zegt. Absoluut niemand reageert..
Net 16 minuten in limbo gezeten en het spel gaat door, belangrijk was om snel toe te slaan voor Senegal en op te letten voor de counter voor Marokko. Zeker Senegal had de boodschap gekregen om dit professioneel verder te zetten, net omdat er fishy stuff gebeurde waarschijnlijk.

Je moet maar durven, nadat er heel het toernooi al alles gedaan wordt om je aan de titel te helpen. Over de schandalige antics van Marokkaanse zijde wordt dan met geen woord gerept over Infantino, triestig maar ook niet onverwacht.

Je moet maar durven, nadat er heel het toernooi al alles gedaan wordt om je aan de titel te helpen. Over de schandalige antics van Marokkaanse zijde wordt dan met geen woord gerept over Infantino, triestig maar ook niet onverwacht.
Infantino trekt gewoon al partij voor Marokko, maar dat was al duidelijk bij de uitreiking van de beker en zijn reactie bij de penaltymisser van Diaz.

Ook FIFA‑voorzitter Gianni Infantino, die de finale bijwoonde, reageerde scherp. Hij noemt het gedrag van de Senegalese spelers en staf "onaanvaardbaar".
"Het veld op deze manier verlaten kan niet. Teams moeten de beslissingen van de scheidsrechters respecteren, op én naast het veld."
"Anders komt de essentie van voetbal in gevaar", aldus Infantino, die disciplinaire stappen van CAF verwacht.

Ik haat Infantino als de pest, maar heeft hier natuurlijk wel volkomen gelijk. Zou wat worden als elke ploeg plots het veld afstapt omdat ze niet akkoord gaan met de arbitrage.

Marokko zelf heeft geen been om op te staan.

Op die WK-campagne van Argentinië viel nog veel meer op aan te merken, alle ploegen bleven daar doorspelen inderdaad.

Volgens de lokale Marokkaan hier was er voodoo op de handdoek gedaan 🤔 zwarte magie. Hij verwacht zware sancties voor Senegal. En Diaz uiteraard omgekocht. Door Mendy.

Volgens een statement van CAF is de overwinning van Senegal ongeldig omdat ze het terrein hebben verlaten en is Marokko alsnog kampioen. Wat een clownshow weeral.

Volgens een statement van CAF is de overwinning van Senegal ongeldig omdat ze het terrein hebben verlaten en is Marokko alsnog kampioen. Wat een clownshow weeral.

Tja, dit was vanaf het begin al hun bedoeling om Marokko de titel te geven natuurlijk.

Ja maar dit zijn toch ook vijgen na Pasen? Het maakt het alleen nog maar opvallender, en gaat dat zomaar standhouden 2 maanden later? Het is tegenwoordig moeilijk om echt nieuws en satire uit elkaar te kunnen houden.

Terug
Bovenaan