Ge bedoeld de prompting of ehrrrr... wat ?Even hier ook plaatsen: met Ai gemaakt en toch wel een zeer verdienstelijke poging
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ge bedoeld de prompting of ehrrrr... wat ?Even hier ook plaatsen: met Ai gemaakt en toch wel een zeer verdienstelijke poging
ksnap het ook niet. Ik heb wat renders gezien van oudere games en dat lijkt toch allemaal veel beter. Die DLSS wordt ook gebruikt voor van die ai-frames bazaar, dus ik denk gewoon dat het een opstand is tegen elke verbetering aan die tech zelf.Gamewereld is boos op Nvidia: jongste update maakt van personages een soort instagrammodellen
Ligt het aan mij of ziet dat er allemaal gewoon veel ... beter uit? Ik begrijp het probleem niet zo goed.
dit is meer dan belichting he, dit past wel degelijk de omgeving aan. vbn:Gamewereld is boos op Nvidia: jongste update maakt van personages een soort instagrammodellen
Ligt het aan mij of ziet dat er allemaal gewoon veel ... beter uit? Ik begrijp het probleem niet zo goed.
In de voorbeelden die gegeven worden in het fragment vind ik het er ook allemaal beter uit zien, behalve dan het laatste fragment uit Fifa (of hoe dat nu ook heet). Zonder dlss5 lijkt het personage effectief op Virgil van Dijck, met Dlss5 aan is het weliswaar iemand "echter", maar dan wel iemand die helemaal niet op van Dijck lijkt.Gamewereld is boos op Nvidia: jongste update maakt van personages een soort instagrammodellen
DLSS is een geweldige technologie met spatial upscaling, frame generation en path tracing. Het grote verschil is dat DLSS 5 eigenlijk de eerste keer is dat de artistieke insteek volledig gewijzigd wordt. Niet enkel een hogere resolutie of geïnterpoleerde frames maar het personage zelf dat er volledig anders uitziet. Vandaar vind ik het niet onlogisch dat game developers zo overweldigend negatief reageren.ksnap het ook niet. Ik heb wat renders gezien van oudere games en dat lijkt toch allemaal veel beter. Die DLSS wordt ook gebruikt voor van die ai-frames bazaar, dus ik denk gewoon dat het een opstand is tegen elke verbetering aan die tech zelf.
Wel ja. De artiest moet altijd het laatste woord hebben over zijn eigen creaties.DLSS is een geweldige technologie met spatial upscaling, frame generation en path tracing. Het grote verschil is dat DLSS 5 eigenlijk de eerste keer is dat de artistieke insteek volledig gewijzigd wordt. Niet enkel een hogere resolutie of geïnterpoleerde frames maar het personage zelf dat er volledig anders uitziet. Vandaar vind ik het niet onlogisch dat game developers zo overweldigend negatief reageren.
Dit is een technologie die ze in de herfst gaan releasen. Dus dit gaat zeer kort tegen het uiteindelijk eindproduct aanleunen hoor. Tussen nu en 6 maanden gaat er aan dergelijke complexe technologie niets fundamenteel meer veranderen. En zelfs als je het als prototype zou aanschouwen doet dat nog niets af aan de kritiek. Als je als bedrijf naar buitenkomt met iets heb je zelf de keuze gemaakt dat dit voor u goed is, en dan is eender welke kritiek valide.Dit zijn natuurlijk weer maar de eerste technische prototypes. In de toekomst zal je als je dat wenst eender wat van stijl, inhoud, belichting, personages, volledig naar je hand kunnen zetten in eender welk medium. Ik ken zo tonnen boeken die fantastische films zouden opleveren die Hollywood nog lang niet durft aanraken. Nee wetende dat dit het slechtste is dat het ooit zal zijn zie ik er echt wel een enorm potentieel in. Niet alleen voor een ontploffing in creativiteit en een stortvloed aan indies maar ook omdat neural rendering het toelaat om op zo'n hoge visuele fidelieit op het scherm te toveren op zo'n zwakke hardware.

Buitengewoon veel aannames wel.Je mag hier gerust kritiek op uiten, ik zal er zelf wel eens mee spelen maar ga het prolly ook aan me voorbij laten gaan want in deze prille vorm is het idd gewoon nog te janky voor meerwaarde te kunnen bieden.
Voor echt fotorealisme heb je serverfarms nodig dus deze workaround op 2 GPUs blijft indrukwekkend zelfs al valt er inderdaad nog bijzonder veel op aan te merken maar het staat dan ook in zn kinderschoenen. Vergeet niet dat je zelfs vandaag al vrij krachtige modellen lokaal kan draaien en dat binnen 10 jaar zelfs je gsm krachtiger zal zijn dan die 2 gpus.
![]()
We zitten ondertussen echt al wel vrij diep in dat schaakbord van exponentiele groei. Er komen elke verdubbeling nu miljarden transistoren bij en naar verwachting zullen we rond 2030 de eerste triljard transistor chips zien met natuurlijk niet lang daarna 2 triljard en so on. AI compute scaled zelfs nog sneller dus ook de AI giganten gaan hun kost per compute gigantisch zien kelderen en alsmaar meer met minder kunnen doen. Over 10 jaar zullen we ongetwijfeld lachen met de prijs/token vandaag als dat tegen dan zelfs nog de gangbare currency zou zijn. Als je ziet hoe snel het vandaag gaat en wat Google bijvoorbeeld in 3D klaar speelt met Genie 3. Ongetwijfeld is Nvidia ook reeds volop bezig met zulke world models die de huidige 2d frame interpretatie zullen vervangen in een volgende versie.
ASML hun high-na EUV is in productie die de yields serieus gaat verhogen wat kosten enorm gaat drukken en het aanbod gaat vergroten maar los daarvan gaat er sowieso productiecapaciteit bijkomen van zowat alle grote spelers dus op termijn zou dat allemaal hopelijk toch wat moeten beteren.
En dan betreffende film; Schindler's List gaat blijven bestaan, ook nieuwe films zullen gemaakt worden, meer dan ooit. Dat iedereen vrij zal zijn om alles naar eigen wens on the fly aan te passen en zo bestaande of nieuwe werken voor zichzelf zal remixen is denk ik op zich geen probleem en zal ook wel tot indrukwekkende fusies leiden die dan op hun beurt misschien weer een eigen leven gaan leiden. Wat het grotere effect zal zijn op onze gedeelde cultuur die ongetwijfeld meer onder druk zal komen te staan is een goeie vraag. Ik zie zowel positieve als negatieve aspecten.