Alcohol en drugs in het verkeer: ook BV's met schaamrood

Je moet maar het lef hebben om dan nog in beroep te gaan.

Koekerond, wereldvreemd, extreem egocentrisch, psychopaat? Echt niet te vatten. Bij een normale mens is u eigen leven ook naar de kloten als je zoiets overkomt. Zo erg voor de nabestaanden.

Wetende dat hij waarschijnlijk binnen 2 jaar toch weer vrij rondloopt is die 6 jaar inderdaad nog te licht. Vind ik niks streng aan bij een herhaald overtreder die hier 2 mensen de dood injaagt.

Ik hoop hoe dan ook dat er na die zijn straf werk gemaakt is van bijvoorbeeld die elektronische enkelband met alcoholdetectie om hem onder permanent toezicht te plaatsen. Aan alles in het dossier blijkt het te gaan dat dit een blijvend gevaar voor de maatschappij gaat zijn.

20 jaar den bak in leek mij meer op z'n plaats in deze. Zolang mogelijk uit de maatschappij houden dergelijk tuig.

Je moet maar het lef hebben om dan nog in beroep te gaan.

Koekerond, wereldvreemd, extreem egocentrisch, psychopaat? Echt niet te vatten. Bij een normale mens is u eigen leven ook naar de kloten als je zoiets overkomt. Zo erg voor de nabestaanden.
Wel graag het artikel eerst lezen aub. Hijzelf is niet in beroep gegaan, maar het ministerie.

Wegen en verkeer wil de snelheid van 70km naar 50km/u brengen op de Steenweg.

Dat gaat inderdaad helpen tegen zatlappen!
Nuja een bord vervangen is makkelijker en goedkoper dan ingrijpende infrastructuur werken.
En het is van dat..

Hele weg 50km/u + trajectcontrole

Dat zal die straalbezopen hardrijders echt gaan tegenhouden. Wel de rest van de automobilisten gaan straffen

En het is van dat..

Hele weg 50km/u + trajectcontrole

Dat zal die straalbezopen hardrijders echt gaan tegenhouden. Wel de rest van de automobilisten gaan straffen
Dan heb je nog geluk dat ze het zo doen. Voor hetzelfde geld (letterlijk) de dag nadat ze het bordje 70 km/u vervangen hebben door het bordje 50 km/u staat de politie uw vriend daar massaal te flitsen.

Ik ben op die manier een keertje mijn rijbewijs "asap" een paar weken kwijt gespeeld (81km/u na correctie) en ik ben toen ook voor de eerste en enige keer ooit in mijn leven voor de rechter moeten verschijnen.

Terecht? Ja zeker. Maar de weginrichting was identiek tov de dag ervoor toen het nog 70 was en dan had ik gewoon een zware boete verkregen. Dus ergens had ik zoiets van :headshake:

Het is vandaag de dag natuurlijk wel goedkoop scoren met dit soort nieuwsberichten (en al zeker in HLN), het gaat hier allemaal over feiten van vorig jaar.

Ah, hij reed zat rond in 2024, geen probleem dan!
Zucht...

Feiten van vorig jaar oprakelen is gewoon goedkope sensatie van HLN, dat is het enige dat ik wou zeggen.
Waarom halen ze er de stoten van Flor Coninckx of Jonathan Legaer niet bij...

Als jij daaruit wil afleiden dat ik dronken rijden goedkeur, dan zij het maar zo.

Zucht...

Feiten van vorig jaar oprakelen is gewoon goedkope sensatie van HLN, dat is het enige dat ik wou zeggen.
Waarom halen ze er de stoten van Flor Coninckx of Jonathan Legaer niet bij...

Als jij daaruit wil afleiden dat ik dronken rijden goedkeur, dan zij het maar zo.
Het nieuws is niet dat hij dat vorig jaar gedaan heeft, maar dat hij nu voor de rechter komt er voor, dus eigenlijk zijn dat geen oude koeien, maar traagheid van het systeem. Dan moet je de laatste daarvoor aankijken en niet de media die er deze tijden logischerwijze op inspelen.

Terug
Bovenaan