Alcoholvrije dranken

Die Cornet blijft imo toch geweldig goed gelukt. Zo vol van smaak, zonder overdreven te zijn.

Hm, misschien moet ik die toch eens proberen. De Cornet met alcohol vind ik het laatste jaar vreselijk, geen idee wat er aan veranderd is, maar het contrast met een paar jaar geleden is groot!

Hm, misschien moet ik die toch eens proberen. De Cornet met alcohol vind ik het laatste jaar vreselijk, geen idee wat er aan veranderd is, maar het contrast met een paar jaar geleden is groot!

Dat is echt, heb dat hier ook al is gezet.

Ik dronk dat vroeger echt heel graag maar nu krijg ik het amper binnen.

Gisteren aangenaam verrast dat in het café dat ik zat ze de La Chouffe 0.4% hadden.
vind dat een heel lekker alcoholarm biertje dat ik met plezier drink.

Ik merk daar toch geen verschil mee, dat smaakt toch hetzelfde als altijd? Is nog altijd mijn lievelingsbier iig.

Ik merk daar toch geen verschil mee, dat smaakt toch hetzelfde als altijd? Is nog altijd mijn lievelingsbier iig.

Ik vind dat er ten opzichte van zoveel jaar geleden een onaangename nasmaak is bijgekomen. En ik heb dat al van verschillende mensen gehoord die daar zelf over begonnen, het zit niet in mijn hoofd dus :p

Ook vorige week nog es gekocht en ik proef daar toch ook niks verkeerd aan.

On topic: gisteren weggeweest op jupiler 0,0 en stella 0,0. Heb het overleefd! :lol:

Denk dat ik er toch een 15 binnen had. Op den duur smaak je dat dus ni meer :lol:

Troubadour Zestra is een geslaagd alcoholvrij/arm (0,3%) biertje. Je mist de alcohol bijna niet en heeft een mooi bittertje dat smaakt naar meer.

Onlangs ook eentje meegebracht van bij de drankenhandel. Op de eerste plaats omdat die troubadour bieren toch altijd goed zijn. Ook mooi meegenomen als het dan ook nog eens alcoholvrij is.

Onlangs ook eentje meegebracht van bij de drankenhandel. Op de eerste plaats omdat die troubadour bieren toch altijd goed zijn. Ook mooi meegenomen als het dan ook nog eens alcoholvrij is.
Ik ga de komende tijd op de rem staan wat alcohol betreft, dus het is wel een zegen dat er zoveel degelijke alcoholvrije bieren zijn. Wat Troubadour betreft: Magma was vroeger mijn favoriet maar ik heb die onlangs nog eens gedronken en die sloeg lelijk tegen. Hopelijk gewoon een slechte batch.

Troubadour Zestra is een geslaagd alcoholvrij/arm (0,3%) biertje. Je mist de alcohol bijna niet en heeft een mooi bittertje dat smaakt naar meer.
Samen met de pico nova van Brussels beer project mijn favoriete alcoholvrij biertje. Ook handig dat ze die in de Colruyt hebben staan.

Thrive (peak) vind ik best wel nog lekker qua alcoholvrije, dronk ik vroeger altijd na het sporten (zit 10g proteïne in). Hebben nu blijkbaar ook een play versie met vitaminen, zal ik eens moeten proberen.

Samen met de pico nova van Brussels beer project mijn favoriete alcoholvrij biertje. Ook handig dat ze die in de Colruyt hebben staan.
Amai die Pico Nova… dat was werkelijk heel slecht, vond ik. Ik snapte niet dat ze dat durfden uitbrengen. Ik lees mijn notities er eens op na: 0,5/5 score. Zeepsopsmaakje, citrus.
Ik dronk onlangs het beste alcoholvrije bier dat ik ooit al dronk: Bianca non-alcoholic space jam lassi gose van Omnipollo. Gaf ik 4,3 op untappd. Mijn notities: Framboos, bosbessen, zeer aangename scherpe bijtende zurigheid. Zeer fruitig en zuur, aangenaam vol mondgevoel. Smaakbom van 0,3%!

Verder is een to-go NA bier altijd de energibajer van Mikkeler of de Implosion van To Øl. Lokaal kan de Dokkie van Dok Brewing Company mij wel bekoren.

Amai die Pico Nova… dat was werkelijk heel slecht, vond ik. Ik snapte niet dat ze dat durfden uitbrengen. Ik lees mijn notities er eens op na: 0,5/5 score. Zeepsopsmaakje, citrus.
Ik dronk onlangs het beste alcoholvrije bier dat ik ooit al dronk: Bianca non-alcoholic space jam lassi gose van Omnipollo. Gaf ik 4,3 op untappd. Mijn notities: Framboos, bosbessen, zeer aangename scherpe bijtende zurigheid. Zeer fruitig en zuur, aangenaam vol mondgevoel. Smaakbom van 0,3%!

Verder is een to-go NA bier altijd de energibajer van Mikkeler of de Implosion van To Øl. Lokaal kan de Dokkie van Dok Brewing Company mij wel bekoren.
Ik heb dat met die Pico Bello, die smaakte mij echt niet.

Voor de liefhebbers van alcoholarm bier: Vrijwit van 't IJ (0,5%) vond ik aangenaam meevallen, deed me denken aan mijn tijd in Duitsland met niet-alcoholische Weizen bieren.
En van een witbier/tarwebier verwacht ik sowieso geen zeer volle smaak die me omverblaast dus is het verschil met een laagalcoholische variant ook kleiner. En je hebt niet dat zoeterige van veel niet-alcoholische pils.

Terug
Bovenaan