Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die Cornet blijft imo toch geweldig goed gelukt. Zo vol van smaak, zonder overdreven te zijn.
Hm, misschien moet ik die toch eens proberen. De Cornet met alcohol vind ik het laatste jaar vreselijk, geen idee wat er aan veranderd is, maar het contrast met een paar jaar geleden is groot!
Ik merk daar toch geen verschil mee, dat smaakt toch hetzelfde als altijd? Is nog altijd mijn lievelingsbier iig.Hm, misschien moet ik die toch eens proberen. De Cornet met alcohol vind ik het laatste jaar vreselijk, geen idee wat er aan veranderd is, maar het contrast met een paar jaar geleden is groot!
Ik merk daar toch geen verschil mee, dat smaakt toch hetzelfde als altijd? Is nog altijd mijn lievelingsbier iig.

Ik merk daar toch geen verschil mee, dat smaakt toch hetzelfde als altijd? Is nog altijd mijn lievelingsbier iig.

Ook net 1 op. Zeker niet slecht!Troubadour Zestra is een geslaagd alcoholvrij/arm (0,3%) biertje. Je mist de alcohol bijna niet en heeft een mooi bittertje dat smaakt naar meer.
Ik ga de komende tijd op de rem staan wat alcohol betreft, dus het is wel een zegen dat er zoveel degelijke alcoholvrije bieren zijn. Wat Troubadour betreft: Magma was vroeger mijn favoriet maar ik heb die onlangs nog eens gedronken en die sloeg lelijk tegen. Hopelijk gewoon een slechte batch.Onlangs ook eentje meegebracht van bij de drankenhandel. Op de eerste plaats omdat die troubadour bieren toch altijd goed zijn. Ook mooi meegenomen als het dan ook nog eens alcoholvrij is.
Samen met de pico nova van Brussels beer project mijn favoriete alcoholvrij biertje. Ook handig dat ze die in de Colruyt hebben staan.Troubadour Zestra is een geslaagd alcoholvrij/arm (0,3%) biertje. Je mist de alcohol bijna niet en heeft een mooi bittertje dat smaakt naar meer.
Vandaag eens meegenomen van bij de Delhaize hier in 't dorp. Inderdaad bij de betere die ik al heb gedronken, merci voor de tip.GOD (Good Old Days) vind ik ook 1 van de betere alcoholvrije alternatieven.
Amai die Pico Nova… dat was werkelijk heel slecht, vond ik. Ik snapte niet dat ze dat durfden uitbrengen. Ik lees mijn notities er eens op na: 0,5/5 score. Zeepsopsmaakje, citrus.Samen met de pico nova van Brussels beer project mijn favoriete alcoholvrij biertje. Ook handig dat ze die in de Colruyt hebben staan.
Ik heb dat met die Pico Bello, die smaakte mij echt niet.Amai die Pico Nova… dat was werkelijk heel slecht, vond ik. Ik snapte niet dat ze dat durfden uitbrengen. Ik lees mijn notities er eens op na: 0,5/5 score. Zeepsopsmaakje, citrus.
Ik dronk onlangs het beste alcoholvrije bier dat ik ooit al dronk: Bianca non-alcoholic space jam lassi gose van Omnipollo. Gaf ik 4,3 op untappd. Mijn notities: Framboos, bosbessen, zeer aangename scherpe bijtende zurigheid. Zeer fruitig en zuur, aangenaam vol mondgevoel. Smaakbom van 0,3%!
Verder is een to-go NA bier altijd de energibajer van Mikkeler of de Implosion van To Øl. Lokaal kan de Dokkie van Dok Brewing Company mij wel bekoren.