Daar kan je wel mee voor de dag komen denk ik dan.
Tenzij de Nederlandse delegatie weer een kindvriendelijk hotel kiest natuurlijk

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daar kan je wel mee voor de dag komen denk ik dan.

Het zal niemand verbazen maar...
![]()
Caleb Ewan mag vertrekken bij Lotto Dstny
Caleb Ewan mag als hij wil vertrekken bij Lotto Dstny. Teammanager Stéphane Heulot laat in gesprek met WielerFlits weten dat ze hem niet aan zijn doorlopende contract zullen houden. “Als hij bij een andere ploeg gelukkig kan worden, dan gunnen wij hem dat.” De sprinter en de ploeg leven...www.wielerflits.nl
Benieuwd of hij voor het sportieve gaat kiezen en effectief een nieuwe ploeg gaat zoeken, een rechtzaak gaat aanspannen tegen Lotto omdat hij op een ander minder zal verdienen dat wat Lotto hem nog moet betalen als hij blijft, of gewoon een Hazardje doen en nog wat aanmodderen met een vet contract.
Met een bruine broek?!Felix Gall doet mij wat aan Jani denken of ligt dat nu aan mij?![]()
En bloeddoping en alle andere vormen van doperen uit het verleden niet?Zelfs als het waar is, lijkt me dat hoogstens een beetje vies![]()

Dat is toch niet te vergelijken? Moedermelk als suplement of bloed aftappen en later opnieuw inspuiten. Lijkt me toch een totaal andere categorie op vlak van risico en schadelijkheid.En bloeddoping en alle andere vormen van doperen uit het verleden niet?![]()
Maar het een is wel van u heDat is toch niet te vergelijken? Moedermelk als suplement of bloed aftappen en later opnieuw inspuiten. Lijkt me toch een totaal andere categorie op vlak van risico en schadelijkheid.
Ik lig toch liever aan een milf haar borst dan een Baxter ze. Ieder zijn dingMaar het een is wel van u he
Nee als je moedermelk drinkt produceer het dan eerst zelf!

Aan zo een hangtiet?Ik lig toch liever aan een milf haar borst dan een Baxter ze. Ieder zijn ding![]()

Ik heb gehoord dat Marit nochtans de benen had om te winnenAan zo een hangtiet?
Ronde van Wallonië trouwens begonnen met sprintwinst voor Hanna!

De TT van 30km is niet genoeg voor mijnheer, hij moet nog eerst iedereen erop leggen in de sprintRonde van Wallonië trouwens begonnen met sprintwinst voor Hanna!
.Ronde van Wallonië trouwens begonnen met sprintwinst voor Hanna!

Efkes dacht ik dat de vrouwen ook gestart waren met de ronde van Wallonië![]()

Efkes dacht ik dat de vrouwen ook gestart waren met de ronde van Wallonië![]()
Ik pas mijn taalgebruik aan voor een minderheidsgroep: de HentenaarGe zijt niet de enige![]()