Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gaat hij zelf t beste voelen natuurlijk, kan extra kracht geven ook... .Hopelijk komt hij er goed door en herstelt hij volledig. Zijn profcarrière lijkt mij echter game over.
Maar dat laatste is nu even ook niet belangrijk.
Ik vraag mij af of dit VA doet overwegen om het EK volgende week niet te rijden. Dit moet toch ook bij hem hard aankomen.
We cannot confirm rumours that his condition is critical.
zijn eigen vrouw volgens het NieuwsbladEn een zwangere vrouw![]()
![]()
Lijkt me idd weinig waarschijnlijk dat we die nog terugzien, groot verlies voor het belgische wielrennen toch wel dees :\Zeer goed nieuws inderdaad maar ik vrees dat we hem niet meer in het peloton gaan zien als hij spontaan die stilstand gehad heeft![]()
Misschien kan het goed verklaard worden en is het niks al te ernstig.Lijkt me idd weinig waarschijnlijk dat we die nog terugzien, groot verlies voor het belgische wielrennen toch wel dees :\
Mensen die daar geen verstand van hebben, zwijgen beter.. Heb sep altijd sympathiek gevonden maar hierover zwijgt ie beterVandaag in Het Nieuwsblad een interview met Sep Vanmarcke waarin hij zegt dat het geen toeval is dat er een stijging is van hartproblemen bij wielrenners sinds corona.
Wat hij aangeeft ligt gewoon in lijn met wat de medische wereld ook aangeeft: een corona besmetting kan aanleiding geven tot hartspierontsteking, zeker wanneer je tijdens of vlak na de besmetting zware inspanningen levert (zelfs wanneer je een asymptomatische besmetting had opgelopen).Mensen die daar geen verstand van hebben, zwijgen beter.. Heb sep altijd sympathiek gevonden maar hierover zwijgt ie beter
Heb je het artikel gelezen?Mensen die daar geen verstand van hebben, zwijgen beter.. Heb sep altijd sympathiek gevonden maar hierover zwijgt ie beter
Dit 100%. Sporten als je ziek bent is niet gezond. Of het nu corona is of een griep..Bij uitbreiding is de medische wereld er ook wel van overtuigd dat dit voor elke virale infectie geldt. Sporten met griep bijvoorbeeld houdt ook de nodige gevaren in.
Het wordt wel zeer lastig als je geen symptomen hebt natuurlijk. Iets wat met Corona perfect kan.Dit 100%. Sporten als je ziek bent is niet gezond. Of het nu corona is of een griep..
Is het niet vooral sporten met koorts dat gevaarlijk is eigenlijk? Wat bij dergelijke infecties natuurlijk meestal aanwezig is.Bij uitbreiding is de medische wereld er ook wel van overtuigd dat dit voor elke virale infectie geldt. Sporten met griep bijvoorbeeld houdt ook de nodige gevaren in.