Algemeen Wielernieuws

Lees je waar je op reageert?
Er staat letterlijk, omstandigheden waren voor iedereen gelijk, eerlijke strijd, zeer eerlijke strijd, tegen de absolute top, conclusie Remco is de absolute top.

Zoek eens op wat kritiek geven betekent, want dit is het allerminst.
Wel een beetje serieus blijken eh.
Ja, ik lees zeker en vast waar ik op reageer. De zin ervoor laat je uiteraard bewust weg in uw bovenstaande antwoord. Ik denk dat jij dat best eens opzoekt wat het woord kritiek effectief inhoudt met vooral het woord gratuite daar nog voor.. En het gaat niet alleen over de OS tijdrit maar vrijwel elke koers dat Remco rijdt je toch puntjes probeert te vinden om zijn prestaties te minimaliseren. Daar gaat het om makker. Uw totale plaatje van de afgelopen jaren hier opt forum ;-)

Kom gasten, kunnen we niet gewoon geniet van dit moment in plaats van altijd weer diezelfde discussies te moeten lezen over Remco.
Wordt vermoeiend op deze manier.

Relax en enjoy van de weelde die we momenteel hebben :woohoo:.

Kuss wint de koninginnenrit in Burgos! Die lijkt terug klaar te geraken voor de Vuelta.
Of wilt er iemand een kanttekening bij plaatsen???

Kelderman, Gesink, Kruijswijk, Van Baarle, Tullet, Van Aert en Uijtdebroeks vergezellen Kuss. Da's precies beter dan hun Tourploeg.
Al gaat Van Aert op ritjes jagen en zich voorbereiden op het WK. Gaat Cian volledig in dienst rijden?

Kuss wint de koninginnenrit in Burgos! Die lijkt terug klaar te geraken voor de Vuelta.
Of wilt er iemand een kanttekening bij plaatsen???

Kelderman, Gesink, Kruijswijk, Van Baarle, Tullet, Van Aert en Uijtdebroeks vergezellen Kuss. Da's precies beter dan hun Tourploeg.
Al gaat Van Aert op ritjes jagen en zich voorbereiden op het WK. Gaat Cian volledig in dienst rijden?
Gaat Kuss dan starten als uitgesproken kopman of is het eerder kijken wie het best voor de dag komt tussen hem en Cian?

Fixed that for you!

Er wordt hier enkel op Remco gevit, eventjes bij de les blijven!

Cian heeft dit jaar (mede door omstandigheden) niet veel laten zien. Maar Kuss anderzijds ook niet echt. Kuss is natuurlijk wel uittredend winnaar. Ik denk dat ze bij Visma toch vooral gaandeweg zullen kijken hoe ze er voorstaan.

Wat doet Vingegaard dit seizoen nog. Gaat die eens niet proberen voor WK en Lombardije?

PCS zegt dat hij volgende week Polen rijd.

Vorig jaar reed hij geen enkele eendagswedstrijd dat ligt hem blijkbaar niet. Reed het jaar ervoor Lombardije maar kwam daar nooit in het stuk voor. Dus ik denk niet dat we hem straks zullen zien op het WK en Lombardije. Ergens wel zonde is en blijft een topper en je deelnemersveld is toch beter met hem erbij.

Wat doet Vingegaard dit seizoen nog. Gaat die eens niet proberen voor WK en Lombardije?

In Polen wat Poolse worst eten. Voor de rest nog niet gekend wat hij gaat doen.

Denk je echt dat hij kans maakt voor het WK? Eerlijk gezegd heb ik hem in nog geen enkele eendagskoers echt weten overtuigen. Lombardije lijkt me dan toch meer zijn ding, maar Pogacar doet mee dus winnen zal er niet inzitten.
Hij lijkt me nog maar eens de bevestiging te zijn dat rondewerk en eendagswerk echt iets anders is.

Ik zie hem niet per se schitteren in ééndagskoersen nee, wegens geen adelbrieven.

Maar het is wel eens de moment om te proberen, tenzij hij nu een terugslag kent na de Tour en zijn blessureleed natuurlijk.

Op papier is het wel een WK waar hij nog iets te zoeken heeft. En de Vuelta rijdt hij ook al niet.

Tot een week geleden stond hij nog op de deelnemerslijst van San Sebastian.

Half september gaat hij voor de 2de keer vader worden, het wk zou hij dan ook schrappen. Misschien de Ronde van Kroatië, kwestie van toch nog een keer in competitie te komen. (en iets terug te doen voor zijn royaal loon).

Staat morgen dus uiteindelijk wel aan de start. Benieuwd toch wel. Vingegaard in een eendagskoers, we zien het niet vaak. Samen met Kuss neem ik aan dat ze net zoals Evenepoel in het verleden oorlog zullen maken op de Erlaitz.

Staat morgen dus uiteindelijk wel aan de start. Benieuwd toch wel. Vingegaard in een eendagskoers, we zien het niet vaak. Samen met Kuss neem ik aan dat ze net zoals Evenepoel in het verleden oorlog zullen maken op de Erlaitz.

Met Kuss dan nog die gaat een zware week hebben gehad. Wel in vorm.

Zo valt het deelnemersveld nog goed mee eigenlijk voor zo vlak na de Tour en tijdens de OS te zijn.

Hopla Vingegaard er al af. Nee eendagskoersen zijn zijn ding dus niet.

Sivakov solo die kent de weg werd 2e 2 jaar terug op dit parcours.

Jammer had een mooi afscheid geweest.

Wel niet meer verwacht toen Sivakov hem er af gooide dat hij toch nog zou meedoen voor de zege.

Ook knap van van Eeltvelt, vond het beetje overmoedig dat Lotto zo jaagde maar kijk hadden gelijk om alles op van Eeltvelt te zetten.

Hoeveel volk had UAE daar op een bepaald moment niet mee... :rolleyes:

Allemaal dikke vette namen natuurlijk. Zag ze zo in het voorjaar ook koersen winnen met gewoon meerdere pionen mee dat de rest redelijk kansloos was. Al is deze wedstrijd lastig genoeg om als je echt de sterkste bent dat ploeg gevaar wel te neutraliseren. 27% liegt niet.

Terug
Bovenaan