Algemeen Wielernieuws

oei Vermeersh er nu af. Niet verwacht, dacht dat hij een van de sterksten ging zijn. Wellens moet zich ook opzij zetten en Campenaerts kopje ging ook heel laag.

Een beetje hetzelfde procédé als altijd wanneer Remco op zo'n parcours koers maakt. Iedereen doodknijpen en ze gaan er één voor één af.

Het zal waarschijnlijk geen 10 km meer duren vooraleer hij alleen is.

Philipsen zal toch een paar keer moeten gaan overnemen. Hij is wel verdomd sterk. Sprint wat minder dit jaar, ma qua inhoud serieus vooruit gegaan. Speelt het ook wel slim vandaag. Weinig werk gedaan in vergelijking met bijvoorbeeld Livyns die nu niet meer mee is.

Moto voor Wellens, maar niet voor Remco.

Philipsen hier toch de koers aan het verliezen. Evenepoel rijd dit niet op zichzelf dicht. En ik zie ook niet waar Evenepoel Philipsen eraf rijd.

Knap van Wellens. Zou ook niet misstaan op de erelijst.

En Remco wordt weer het nerveuze mannetje :unsure:

Maar het is nog niet binnen voor Tim

Ik denk dat we onze Belgische Kampioen hebben. Ontzettend sterk en ook tactisch perfect. Deed stukken minder werk dan sommige anderen de 20km voor zijn aanval. Ik dacht dat hij gewoon geen goede benen meer had, maar duidelijk wel.

Mooi voor zijn erelijst. Enige wat eigenlijk nog ontbreekt is die klassieke overwinning en een Touretappe. Te veel kritiek gekregen in zijn carrière imo.

Ik denk dat we onze Belgische Kampioen hebben. Ontzettend sterk en ook tactisch perfect. Deed stukken minder werk dan sommige anderen de 20km voor zijn aanval. Ik dacht dat hij gewoon geen goede benen meer had, maar duidelijk wel.

Mooi voor zijn erelijst. Enige wat eigenlijk nog ontbreekt is die klassieke overwinning en een Touretappe. Te veel kritiek gekregen in zijn carrière imo.
Is nooit echt in aanmerking gekomen voor een klassieker of een tourrit te winnen.

Terug
Bovenaan