Algemeen Wielernieuws

Samuele Privitera een Italiaanse belofte viel vandaag hard in de eerste etappe van de Giro valle d'Aoste waarbij hij overleed wat later in het hospitaal .. 😓

Spannend hé ség!

Altijd mijn favoriete week. Iedereen doen alsof dat dat voor echt is en enig belang heeft :biglaugh:

Spannend hé ség!
En dan nog die eerste zin: "Tim Wellens weet van geen ophouden"
Die mensen moeten echt denken dat ze schrijven voor een bende domme geiten

Het wordt ook dringend tijd dat de organisatie nu eens eindelijk toegeeft dat er geen budget is voor Pogacar. Ze durven dat gewoon niet toegeven, terwijl dat helemaal geen ramp is. Zelfs al willen ze 50k of zelfs 100k geven voor Pogacar, die man komt daarvoor niet buiten.

Maar neen, ieder jaar datzelfde geleuter dat ze hem uitgenodigd hebben en dat hij altijd welkom is. Ik ben al blij dat iedere organisator niet zo begint. "Ja we hadden graag Metallica gehad op de Parkconcerten in Aalst, maar ze reageren niet. Ze zijn nochtans altijd welkom in Aalst!"

Zo'n criterium moet rondkomen met wat geld van de sponsors en vrijwillige bijdragen van de cafeetjes. Dan kan je beter wat Belgen betalen, want daarmee zal het totaalbudget effectief op zijn. En mensen zoals Tim Wellens, Merlies en Nys zijn tevreden met hun fee!

Laatst bewerkt:
En dan nog die eerste zin: "Tim Wellens weet van geen ophouden"
Die mensen moeten echt denken dat ze schrijven voor een bende domme geiten

Het wordt ook dringend tijd dat de organisatie nu eens eindelijk toegeeft dat er geen budget is voor Pogacar. Ze durven dat gewoon niet toegeven, terwijl dat helemaal geen ramp is. Zelfs al willen ze 50k of zelfs 100k geven voor Pogacar, die man komt daarvoor niet buiten.

Maar neen, ieder jaar datzelfde geleuter dat ze hem uitgenodigd hebben en dat hij altijd welkom is. Ik ben al blij dat iedere organisator niet zo begint. "Ja we hadden graag Metallica gehad op de Parkconcerten in Aalst, maar ze reageren niet. Ze zijn nochtans altijd welkom in Aalst!"

Zo'n criterium moet rondkomen met wat geld van de sponsors en vrijwillige bijdragen van de cafeetjes. Dan kan je beter wat Belgen betalen, want daarmee zal het totaalbudget effectief op zijn. En mensen zoals Tim Wellens, Merlies en Nys zijn tevreden met hun fee!
Wellens komt ook alleen maar omdat hem dat dan kan boeken als werkdag en dus een dag langer in ons land vertoeven zonder de fiscus achter hem te hebben :unsure:

Nu ook allemaal officieel volgens Sporza:

Geen verrassingen meer. Benieuwd of hij volgend jaar wél de Vuelta op zijn programma zet.
Ze moeten Ayuso ook tevreden houden zeker. En ze hebben ook Almeida al, als die kan terugkeren in competitie.

Ja, niet gemakkelijk om zo'n criterium te winnen, want dat betekent wel dat je daarvoor iets gepresteerd moet hebben :tongue:

Geen verrassingen meer. Benieuwd of hij volgend jaar wél de Vuelta op zijn programma zet.
Ze moeten Ayuso ook tevreden houden zeker. En ze hebben ook Almeida al, als die kan terugkeren in competitie.
Van Aert rijdt ook in Canada zie ik. Quebec kan nog een leuke strijd worden, Montreal lijkt iets te lastig voor VA om spannend te worden.

Kansen voor Vingegaard in de Vuelta.

Komt mijn madam hier zo fier als ne gieter thuis "ik heb een t-shirt van de koers gekocht voor onze jongste, ben je nu niet trots?"
Wat staat er op: Vive Le Velo :puke: :wallbash:

Altijd mijn favoriete week. Iedereen doen alsof dat dat voor echt is en enig belang heeft :biglaugh:
Wout klopt toch maar mooi Milan & Groves in een sprint! Heeft die effe progressie gemaakt sinds DdV :unsure:

Het beste was toen Renaat bij die 500 zeges voor Quick-Step begon van "Well euh actually... het zijn er al meer als je criteriums en kermiskoersen etc ook meetelt" :rofl:

Wout klopt toch maar mooi Milan & Groves in een sprint! Heeft die effe progressie gemaakt sinds DdV :unsure:
Wout is gewoon onklopbaar in zijn Herentals he :unsure:
Je moet echt eens naar Milan kijken in die sprint, pure comedy :LOL:

En dat Jans met de pet geloven dat dit echte resultaten zijn maakt het nog beter.

Laatst bewerkt:
Roglic amai, nog maar weinig dit zien doen zeker in een eendagskoers.

In de Tour natuurlijk ook wel een paar keer aangevallen.

Terug
Bovenaan