Algemeen Wielernieuws

Del Toro - Magnier- Malucelli - De Lie.
Het zou een goede quizvraag zijn, wat deze heren gemeenschappelijk hebben in 2025.
Ze hebben allevier géén ticket gekocht voor het K3 reünie concert?

Denemarken heeft hier toch een mooie ploeg. Benieuwd of ze Remco en Tadej iets in de weg kunnen leggen.

Berckmoes al 100km gewoon aant knechten (daarnet bv de man die zo op kop zat te spurten om Remco in positie te houden) en dan gaan Karl en José doen alsof dat niet normaal is dat die lost. Die mannen snappen er toch echt niets van.

Aanval van de Belgen nu (Cras en Lecerf). Interessant, dit zal zijn wat Pauwels bedoelde met atypische tactiek zeker? Slovenië toch zeer zwakke ploeg hier dus waarom niet. Ergens op de tussenstukken straks Van Gils ofzo vooruit proberen sturen.

Pogacar op Novak na gewoon geïsoleerd. Mohoric zal nog een keer terugkomen, maar dan nog, als ge die alien ergens kunt kloppen moet het toch in zo een koers als vandaag waar hij gewoon de ploeg niet heeft om alles te controleren. Hij zal zelf weer heel snel aanvallen waarschijnlijk.

Daar gaat het stevige Deense blok 😝

Eigenlijk moet Pogacar gewoon op het wiel van Evenepoel gaan rijden, want die heeft zijn zinnen er het hardst op gezet. Gewoon volgen en hem er dan afpoefen op de laatste klim.

Hem vroeg isoleren en jongens vooruit sturen waardoor Pogacar misschien zelf met Remco in zijn wiel meer werk zal moeten doen is eigenlijk het enige wat ge kunt doen imo. Anders moet je gewoon hopen dat Pogacar te veel gefeest heeft vorige week en Remco hem kan kloppen 1 tegen 1. Ik vind dat ze het dus wel goed doen tot nog toe.

Wat komt die hier dan doen eigenlijk vraag ik mij af? :unsure:

Raar verhaal ook weer... tis niet dat hij dag 1 van een ritkoers nooit uit de verf komt dus dit is gewoon een off day OF totaal niet in vorm na een lange slopende zomer, maar dat wist hij vorige week toch ook al wel?
Had je na die Vuelta dan niet direct beter het seizoen afgesloten?

Hem vroeg isoleren en jongens vooruit sturen waardoor Pogacar misschien zelf met Remco in zijn wiel meer werk zal moeten doen is eigenlijk het enige wat ge kunt doen imo. Anders moet je gewoon hopen dat Pogacar te veel gefeest heeft vorige week en Remco hem kan kloppen 1 tegen 1. Ik vind dat ze het dus wel goed doen tot nog toe.
Hangt er natuurlijk ook vanaf hoe de UAE mannen gaan rijden want daar zijn er genoeg van die iets kunnen betekenen

En nu gaat Remco zelf

Karl is that you?
Ik had ook even die indruk daarnet wel maar vooral omdat zijn reactie op de aanzet van Remco boven niet echt flux te noemen was.

Niet omdat hij "hoekig draaide" of wat Karl ook dacht gezien te hebben.

Nu heb ik Pogacar soms nog wel van die dingen zien doen om dan een kwartier nadien de voorhamer boven te halen...

Edit: Evenepoel lijkt zelfs niet te ademen... hoe goed is die vandaag?

Terug
Bovenaan