Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Diene kerel gaan we niet vergeten. Zeker de 20-plussers niet.Door dat hij al enkele jaren gestopt is, de wielerwereld blijkbaar vaarwel heeft gezegd, en zo goed als niet meer op televisie komt, zouden we Tom Boonen eigenlijk al helemaal vergeten.
dotwatcher.cc
Wuyts en Boonen podcast? Analyses in HLN?Door dat hij al enkele jaren gestopt is, de wielerwereld blijkbaar vaarwel heeft gezegd, en zo goed als niet meer op televisie komt, zouden we Tom Boonen eigenlijk al helemaal vergeten.
Er valt niet echt nog iets te schrappen, buiten een paar criteriums. Maar die gaan het het verschil niet maken richting het WK.Wuyts en Boonen podcast? Analyses in HLN?
WVA die de classica schrapt dor verkoudheid. Waarom niet ineens alles schrappen om eens 100pct op dat WK te focussen.
Ik denk dat je eens wat meer content over koers moet consumerenDoor dat hij al enkele jaren gestopt is, de wielerwereld blijkbaar vaarwel heeft gezegd, en zo goed als niet meer op televisie komt, zouden we Tom Boonen eigenlijk al helemaal vergeten.

Canada.Er valt niet echt nog iets te schrappen, buiten een paar criteriums. Maar die gaan het het verschil niet maken richting het WK.
Da's toch gewoon een voorbereidingskoers in het teken van het WK. Lijkt me dan niet aangewezen om die te schrappen.Canada.
Nee, zeker omdat er wel wat renners die willen rijden met het oog op het uurverschil met Australië te beperken of iets in die aard :]Da's toch gewoon een voorbereidingskoers in het teken van het WK. Lijkt me dan niet aangewezen om die te schrappen.
Maar ik denk dat iedereen hier wel alle begrip voor heeft.Wout van Aert sukkelt met een verkoudheid
Allé een verkoudheid. Wie dat gelooft, gelooft in de kerstman. Hooguit een klein kuchje.
Hij heeft er gewoon geen zin inMaar ik denk dat iedereen hier wel alle begrip voor heeft.
Ik had hem zelf hier op beyondgaming ook al aangeraden van die wedstrijd niet mee te rijden.
Dat lijkt me ook gewoon het beste. Er zijn belangrijker doelen in het najaar voor Woutje.

Makes sense op zich. Aan de andere kant zit er wel nog 2 weken tussen. Quebec is 9.09, Montreal 11.09. WK wegrit is pas op 25 september.Nee, zeker omdat er wel wat renners die willen rijden met het oog op het uurverschil met Australië te beperken of iets in die aard :]
Tja die griet naast hem vraagt dan ook serieus door voor een foto van haar![]()
Weinig interesse in Matje daar in Herentals.![]()