Algemeen Wielernieuws

Benoot is zowat de Jurgen VDB van deze generatie, hoe vaak ligt die wel niet tegen de grond (al dan niet door zijn eigen fout) met relatief lange herstel periodes. Dure renner op de loonlijst op die manier.
Ik denk dat je het op een andere renner hebt.

Injury history​

Injury overview for Tiesj Benoot. (injuries are recorded since 2014)
DateInjuryInjury nameEstimated weeks out
2022-08-08Collision with car during trainingFractured vertebrae26
2022-03-05Crash in Strade BiancheKnee injury2
2019-04-14Crash in Paris - Roubaix (1.UWT)Fractured collarbone4

Heeft gewoon een beetje een pechjaar. Desondanks toch ook al goed zijn werk kunnen doen voor de ploeg.

We gaan hem wel hard missen op het WK. Hopelijk herstelt hij goed tegen het voorjaar.

Valt in de strade en wordt nu aangereden door een wagen.
Dat is klote maar bon als je kijkt hoe snel hij terug op de fiets zat en wat voor niveau hij daarna reed dan kan je niet spreken van een slecht jaar.

Tiesj op een wagen ingereden. Niet dat het zo erger/beter is qua blessure natuurlijk.
Maar hij is dus niet van de baan gereden door een onvoorzichtige auto

En die jongen van 16 die overleden is, is die aangereden of ook eigen fout eigenlijk (ook al was bestuurder onder invloed van cannabis)? Las precies dat ze zelf terugdraaiden ook.

Niet dat het dat minder erg maakt

Tiesj op een wagen ingereden. Niet dat het zo erger/beter is qua blessure natuurlijk.
Maar hij is dus niet van de baan gereden door een onvoorzichtige auto
Nog steeds de fout van de chauffeur want volgens de berichtgeving is die chauffeur zonder kijken de baan opgereden vanop een parking.

Nog steeds de fout van de chauffeur want volgens de berichtgeving is die chauffeur zonder kijken de baan opgereden vanop een parking.
In een afdaling reed een auto plots de weg over..
In een afdaling, gaan nie afvragen aan welke snelheid hij afkwam zeker ?

Nuja dat maakt het voor de jonge niet beter natuurlijk, maar die berichtgeving dat hij van zijn sokken is gereden mag toch vaak iets genuanceerder (of ik moet bepaalde media minder bekijken)

In een afdaling reed een auto plots de weg over..
In een afdaling, gaan nie afvragen aan welke snelheid hij afkwam zeker ?

Nuja dat maakt het voor de jonge niet beter natuurlijk, maar die berichtgeving dat hij van zijn sokken is gereden mag toch vaak iets genuanceerder (of ik moet bepaalde media minder bekijken)
Ja maar dat kan je ook over de chauffeur zeggen hè. Extra aandachtig zijn want afdaling, dus fietsers komen er sneller aan.

Enfin, als die berichtgeving klopt kun je Benoot niks verwijten lijkt me.

VdB heeft 2 overwinningen, Benoot 3.
Oh, idd. Tjiens ik dacht dan VdB just die ene rit in de Dauphiné had gewonnen. Blijkbaar ook nog eens BK tijdrijden geweest. Je kan je wel afvragen hoeveel belang die titel had toen :unsure:

Dan schat ik dat WK ITT hoger in, al was het maar bij de juniors :p

Hier schrok ik toch even van. Oké LBL en San Sébastian zijn mooie koersen, maar beter dan WVA? In sommige eendagskoersen was het toch maar zeer armoe troef. Waalse pijl was toch echt een dieptepunt.
Gewoon verdiend hoor want als ik kijk naar hoe hij beide won dan kan je enkel maar je hoed afdoen!

In sommige eendagskoersen was het toch maar zeer armoe troef. Waalse pijl was toch echt een dieptepunt.
In de Waalse pijl reden ze voor Alaphilippe, in de Brabanste Pijl zat hij in de groep die sprintte voor plek 2, LBL en Classica won hij.
Bijzonder armetierig.

Maar puur op eendagskoersen (dit jaar), kiest iedereen toch het palmares van Evenepoel tov dat van VA. Evenepoel heeft een monument gewonnen, VA nu eenmaal niet

Tgoh ja op basis van wat rekenwerk kan je dat zeker zeggen over Remco, hij heeft er een prachtig seizoen op zitten maar puur op gevoel is Wout toch echt de onbetwiste numéro uno vind ik.

Terug
Bovenaan