Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk dat je het op een andere renner hebt.Benoot is zowat de Jurgen VDB van deze generatie, hoe vaak ligt die wel niet tegen de grond (al dan niet door zijn eigen fout) met relatief lange herstel periodes. Dure renner op de loonlijst op die manier.
Nog steeds de fout van de chauffeur want volgens de berichtgeving is die chauffeur zonder kijken de baan opgereden vanop een parking.Tiesj op een wagen ingereden. Niet dat het zo erger/beter is qua blessure natuurlijk.
Maar hij is dus niet van de baan gereden door een onvoorzichtige auto
In een afdaling reed een auto plots de weg over..Nog steeds de fout van de chauffeur want volgens de berichtgeving is die chauffeur zonder kijken de baan opgereden vanop een parking.
Ja maar dat kan je ook over de chauffeur zeggen hè. Extra aandachtig zijn want afdaling, dus fietsers komen er sneller aan.In een afdaling reed een auto plots de weg over..
In een afdaling, gaan nie afvragen aan welke snelheid hij afkwam zeker ?
Nuja dat maakt het voor de jonge niet beter natuurlijk, maar die berichtgeving dat hij van zijn sokken is gereden mag toch vaak iets genuanceerder (of ik moet bepaalde media minder bekijken)
Oh, idd. Tjiens ik dacht dan VdB just die ene rit in de Dauphiné had gewonnen. Blijkbaar ook nog eens BK tijdrijden geweest. Je kan je wel afvragen hoeveel belang die titel had toenVdB heeft 2 overwinningen, Benoot 3.

En dan zeggen ze iets van de vrouwenLaurens de Plus (ook) aangereden op training vandaag, deze keer langs achter!

Twas misschien een vrouw aan het stuur van de wagen?En dan zeggen ze iets van de vrouwen![]()

In de Waalse pijl reden ze voor Alaphilippe, in de Brabanste Pijl zat hij in de groep die sprintte voor plek 2, LBL en Classica won hij.In sommige eendagskoersen was het toch maar zeer armoe troef. Waalse pijl was toch echt een dieptepunt.