Algemeen Wielernieuws

Het lotte dev team is geen continentaal team. De regels liggen daar anders.

Het is natuurlijk wel niet ideaal om halfweg het seizoen van fiets te moeten wisselen.

De overstap van Ridley naar specialized zal inderdaad niet simpel zijn.
Het besef van “amai zou ziet en rijdt een echte koersfiets dus” dat is een bittere pil om te slikken.

Lijkt me trouwens maar een normale reactie van Lotto development. Ze hebben noch de budgetten noch de zin om vertrekkende renners te ondersteunen. Dat hij daar gaat rijden levert hen 0,0 op en kost hen enkel geld.
Maar je doet dat als investering zodat dit later wel rendeert, maar in dit geval is het rendement 0,0.

Hij mag toch niet zomaar met een Specialized gaan rondtoeren zolang hij bij Lotto onder contract ligt?
Een sticker doet wonderen :unsure:
Het lotte dev team is geen continentaal team. De regels liggen daar anders.

Het is natuurlijk wel niet ideaal om halfweg het seizoen van fiets te moeten wisselen.
Dit is moment van seizoen dat er 'veel' stagiaire's zijn die ook meestal van fiets moeten wisselen.

De overstap van Ridley naar specialized zal inderdaad niet simpel zijn.
Het besef van “amai zou ziet en rijdt een echte koersfiets dus” dat is een bittere pil om te slikken.

Lijkt me trouwens maar een normale reactie van Lotto development. Ze hebben noch de budgetten noch de zin om vertrekkende renners te ondersteunen. Dat hij daar gaat rijden levert hen 0,0 op en kost hen enkel geld.
Maar je doet dat als investering zodat dit later wel rendeert, maar in dit geval is het rendement 0,0.
Zever, Ridley's zijn topfietsen

Zever, Ridley's zijn topfietsen
Zeker!
Jaar na jaar verkozen tot beste fiets! Hebben ook gewoon de snelste fiets op de markt in huis.
Lopen op alle vlakken voor qua technologie en R&D. Renners zouden schijnbaar speciaal tekenen bij Lotto om op zo een Ridley te rijden!

Zeker!
Jaar na jaar verkozen tot beste fiets! Hebben ook gewoon de snelste fiets op de markt in huis.
Lopen op alle vlakken voor qua technologie en R&D. Renners zouden schijnbaar speciaal tekenen bij Lotto om op zo een Ridley te rijden!
Nee je hebt gelijk, echte baggerfietsen
Je moogt al blij zijn als je er een wedstrijd binnen de tijd mee uit rijdt

Tramadol werd met de vinger gewezen als oorzaak van vele valpartijen, want het product veroorzaakt bijwerkingen zoals duizeligheid, verminderde alertheid en slaperigheid.

Wat? :lol:

Wat? :laugh:

Alles om toch maar een extra Fransman in de top 10 te krijgen :p

Beetje vreemd om hem uit de uitslag te schrappen maar niet te schorsen.

Tramadol werd met de vinger gewezen als oorzaak van vele valpartijen, want het product veroorzaakt bijwerkingen zoals duizeligheid, verminderde alertheid en slaperigheid.

Dat is toch al langer geweten?

Arkea verliest toch wel wat UCI punten dan?

Laatst bewerkt:

Het verdooft u, dus ge kunt dieper gaan. Zoals SomeDude zegt: het werd jarenlang volgens de verhalen redelijk veel gebruikt, en dan vooral in vlakke ritten, in de periode waarbij er elke rit de laatste 5 kilometer wel iemand in het decor belandde. Kijk maar naar de Tour van 2013, toen maakten letterlijk bij elke sprintvoorbereiding wel wat renners kennis met het asfalt.

Tegenwoordig is dat naar mijn gevoel minder het geval. Nu heb je af en toe eens een incident met Ewan, Bouhanni of Sagan, maar verloopt vooral de sprintvoorbereiding met minder incidenten.

Wie ooit tramadol als pijnstiller nam, weet dat ge er zelfs van kunt hallucineren. Dus niet meer dan normaal dat het niet meer gebruikt mocht worden he. Domme Arkea.

Bizar dat je dat als wielrenner dan wil nemen, zeker in een parkour met een afdaling, eens te veel met de ogen knipperen en je dondert een vallei in :eek:

Het is een zwaar pijnstillend middel dat buiten de opiumwet valt.
Maar de vraag is vooral waarom heeft hij het genomen terwijl het een middel is dat gewoon opspoorbaar is.

Het werkt ook maar maximaal 8uur, en het lijkt me sterk dat hij het gebruikt zal hebben net voor een etappe. Het lijkt me meer iets geweest te zijn van in de avond na een etappe.
Impact op zijn stuurkunsten dus echt wel beperkt.

Zeker!

Enkel hun TT fiets is complete bagger (en er komt eindelijk een nieuwe aan). Die hun sprintfiets is gewoon top.

Enkel hun TT fiets is complete bagger (en er komt eindelijk een nieuwe aan). Die hun sprintfiets is gewoon top.
Ja ik zou er geen werelduurrecord mee willen proberen rijden

Oh wait
En ik bedoel dan met een Ridley he maar ze zullen dus wel iets kennen van aerodynamica dus. Hebben eigen windtunnel ook

Wie ooit tramadol als pijnstiller nam, weet dat ge er zelfs van kunt hallucineren. Dus niet meer dan normaal dat het niet meer gebruikt mocht worden he. Domme Arkea.
Area nochtans lid van MCCP met zeer sterke houding TEGEN gebruik van pijnstillers als Tramadol... Dus is wel heel bijzonder dit.

Ja ik zou er geen werelduurrecord mee willen proberen rijden

Oh wait
En ik bedoel dan met een Ridley he maar ze zullen dus wel iets kennen van aerodynamica dus. Hebben eigen windtunnel ook

TT fiets is gewoon enorm achterhaald. Is oorspronkelijk van 2014 hé, beetje geupdate in 2017. Rijden nog altijd met die fiets rond. Dan weet je dat die niet snel gaat zijn hé. Er komt nu alleszins een nieuwe aan.

TT fiets is gewoon enorm achterhaald. Is oorspronkelijk van 2014 hé, beetje geupdate in 2017. Rijden nog altijd met die fiets rond. Dan weet je dat die niet snel gaat zijn hé. Er komt nu alleszins een nieuwe aan.
Dat is zoals iemand hier eens aangehaald heeft: elke keer is een fiets sneller dat ze tegenwoordig al aangekomen zijn nog voor ze moeten starten!

Dat is zoals iemand hier eens aangehaald heeft: elke keer is een fiets sneller dat ze tegenwoordig al aangekomen zijn nog voor ze moeten starten!
Als je als merk anno 2022 een profploeg nog laat rijden op een TT-frame met velgremmen dan kan je toch niet zeggen dat je een actueel TT-frame in uw gamma hebt?

Ik was natuurlijk aan het overdrijven om u uit uw kot te lokken.
Maar laat ons eerlijk zijn dat ze zeker niet voorop lopen qua innovatie en dat ze hun fietsen ook afmonteren met soms echt rotzooi componenten.
Forza wielen op een fiets van 6,9k (noah) met SRAM rival. Sorry hoor maar wat?

Terug
Bovenaan