Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
the-race.com
.... it was a fat finger error and there’s one digit out of hundreds which is incorrect
Ja, hij heeft attack mode nog gebruikt.Niemand snapt het op dit moment denk ik. Ik twijfel of deze top 10 vanavond nog de top 10 is.
Stoffel bijvoorbeeld had nog een attack mode. Geen idee of die die uiteindelijk genomen heeft en afgelopen was hij zeker niet. Iets waar in het verleden al vreemde penalty's voor gegeven zijn, maar geen idee of dat nu nog zo is.
beide.Is dit nu een belachelijke blunder van de raceleiding of van al die teams? Ik snap het ff niet meer.
Vandoorne moet normaal nog plaatsen verliezen, want zijn laatste Attack Mode liep nog bij de finishVandoorne van plaats 16 naar plaats 5 in één ronde, wie kan dit nog serieus nemen.
EDIT: hij wordt zelfs als 3e geklassificeerd, maar echt no way dat dat blijft toch? Alé dit is compleet belachelijk.
Maar niet afgelopen denk ik aan de finish.Ja, hij heeft attack mode nog gebruikt.