Algemene Boksthread (UFC, WBC, WBA, WBO & IBF)

Fight week is live gasten!
Wat denken we van Gaethje Paddy?
Kayla - Nunes is afgelast, maar de rest van de kaart is echt wel in orde
vooral Arnold Allen - Silva wordt echt bonkers

Ik hoop Gaethje maar ik vrees dat die stilaan richting uitgang geworsteld gaat worden door Paddy.

Sowieso leuke card - heb er zin in!

Spannend! Ik denk The Baddy. Al moet ik u gelijk geven, als Gaethje losgaat en hem één keer goed past kan het over zijn.

Ik kijk er naar uit!

Spannend! Ik denk The Baddy. Al moet ik u gelijk geven, als Gaethje losgaat en hem één keer goed past kan het over zijn.

Ik kijk er naar uit!
Echt hé, een maand zonder ufc is gewoon te lang!

De Gaethje van 5j terug tegen Ferguson die wint dit zonder probleem denk ik, maar ik moet toegeven, ik heb wel wat schrik van Paddy z'n submissions

Toch, Gaethje!

Ik ga toch voor Paddy.

(Maar ik vind wel niet dat die een title fight verdient eigenlijk? Maar waarschijnlijk willen ze een opkomend talent tegen een gevestigde oude waarde...)

De enige die echt het een shot verdient is Arman, maar ok die heeft het wa verkloot bij Dana, dus gaat die maar wa mensen submitten in andere organisaties nu 😅

Ik denk ook eerder dat Gaethje gaat winnen. Gezien zijn betere stand-up en Paddy die zijn kin niet naar beneden kan houden.

Maar Paddy heeft al bewezen dat hij serieuze sprongen kan maken qua verbetering tussen gevechten. En hij heeft ook maar 1 kans nodig op de grond.

UFC-Belg Losene Keita onthult hoeveel hij verdient en praat over zijn turbulente jeugd: “Ik ging trainen met een enkelband”

Hij kreeg meermaals een aanbieding van de UFC om te vechten voor 12k per match en een extra 12k per gewonnen match. Wat hij steeds weigerde.

Maar OK hij verdiende reeds +-100k basisinkomen per jaar in de Oktagon dus dan heeft hij wel het volste recht een basiscontract te weigeren. Hij heeft vorig jaar dan blijkbaar getekend voor hetzelfde basisinkomen in de UFC (zonder één match gevochten te hebben). Niet slecht.

Hij kan wel beter zijn eerste match straks winnen want met die mislukte kamp vorig jaar daar lachen ze niet echt mee.

Al had hij wel een excuus
“Ik moest 18 kilo verliezen. Normaal zou ik 6 à 7 weken hebben, maar er kwam een plaats vrij op de card in Parijs. We accepteerden, maar daardoor had ik nog maar drie weken. Tot aan de 70 kilogram (Keita vecht bij UFC als vedergewicht, dus max 66kg, red.) ging het met enkel diëten, nadien moest ik de sauna in om vocht te verliezen. Maar die laatste nacht wilde die laatste anderhalve kilogram er niet af. Ik zweette niet meer. "

Main Fight is wat mij betreft toch ook niet echt koosjer beoordeeld...
Gaethje toch wel dirty kantje.
Paddy chapeau na die eye pokes toch nog hart te tonen.
Al bij al geen hoogvlieger deze kaart.

Terug
Bovenaan