Algemene Boksthread (UFC, WBC, WBA, WBO & IBF)

Ik ging normaal niet kijken maar ik kon niet meer slapen en ik ben net voor 6u opgestaan.
Ik heb een beetje per toeval de match nog kunnen bekijken vanaf R3.

Jake is zeker geen slechte (amateur)bokser maar hij is geen heavyweight. Hij behoort eerder tot de cruiserweight divisie.
Het duurde misschien wat langer dan verwacht maar de tank geraakte beetje bij beetje leeg bij Jake en toen was het finito.

Een logische uitslag.

Dit was evenveel een wedstrijd als WWE
Haha ik kijk veel naar de WWE. Cena one more last time! Broerlief Logan Paul worstelt in de WWE hé :tongue:

AJ die NGannou ko'd in 2 ronden, maar 6 ronden nodig heeft tegen Logan Paul kan je bezwaarlijk logisch noemen. En al zeker niet zuiver.
Heb je de match zelf gezien of post je dit zonder gekeken te hebben? :)

Jake liep gewoon weg van Joshua en ontweek hem non stop en als Joshua te dicht kwam zocht hij lichaamcontact op. Toen hij moe werd viel hij regelmatig op de grond en rekte hij verder tijd. Als je dat doet dan krijg je minder snel klop. En Joshua had geen haast want mensen wilden spektakel.

Jake bokste niet om te winnen maar om de boel te rekken. En Joshua ging daarin mee. Quasi zeker dat dit op voorhand zo was afgesproken. :tongue:
Qua slagen zelf hield Joshua zich duidelijk niet in (of ik zie scheel) maar ze hebben het inderdaad bewust gerekt.

Conclusie: Iedereen wist al op voorhand: Het zou sowieso enkele ronden duren want mensen willen waar voor hun geld. Joshua zou voor de long game gaan (geen haast) en Jake zou proberen het zo lang mogelijk te rekken en klaar. Dit was 100% voorspelbaar.

Kaak gebroken aldus Paul bij het interview...
Effectief zijn kaak en blijkbaar ook een paar tanden gebroken / scheef geslagen. Al was het zoals Likes zegt een soort WWE fake boksmatchke Joshua is gene fake bokser dus zijn slagen faken was niet doenbaar hé. En die mens zijn slagen zijn echt mokkerslagen. :hakkuh:

Laatst bewerkt:
ake bokste niet om te winnen maar om de boel te rekken. En Joshua ging daarin mee. Quasi zeker dat dit op voorhand zo was afgesproken. :tongue:

Al was het zoals Likes zegt een soort WWE fake boksmatchke
Je spreekt jezelf precies tegen hé. Of het was een echte wedstrijd met als bedoeling te winnen. Of er werd op voorhand afgesproken. Maar beiden kunnen niet waar zijn op hetzelfde moment

Je spreekt jezelf precies tegen hé. Of het was een echte wedstrijd met als bedoeling te winnen. Of er werd op voorhand afgesproken. Maar beiden kunnen niet waar zijn op hetzelfde moment
Je kan op voorhand bepaalde afspraken maken (om het veilig te houden, we willen gene dode in de ring, om het publiek maar dan 1 ronde te geven en blah blah blah). En Jake kwam niet om te winnen omdat zijn winstkans niet 0,00000001% maar letterlijk 0%. Amen. So why bother trying? Dromen zijn niet altijd realistisch. Dus daar echt op voorhand afspraken over maken is ''nutteloos". Zo bedoel ik het.

En nu ga ik iets anders doen want dit is nu nog wat chronisch muggenziften over een match die mij eigenlijk niet echt interesseerde maar die ik echt per toeval mee gepikt heb. :tongue:

Het leek mij vrij duidelijk dat AJ hem moest inhouden de eerste 4 ronden...

Jake die letterlijk nooit z'n gezicht beschermt... Tegen Tyson deed hij dat ook niet (was toen eerste keer dat ik hem zag "boksen").
Sorry maar met AJ zijn snelheid...

AJ gaf dan wat body shots ?!?! Terwijl zijn gezicht volledig bloot was...

Ronde 5 begon AJ dan precies wel wat offensiever te boksen en tja dan ging het idd rap.

Jake Paul heeft hem wel geraakt met een mooie rechtse, moet wel toegegeven worden.

Maar ik ben vrij zeker dat er een script was, alleen no way what so ever kon Jake Paul hem een overwinning permitteren, dat ging echt NIEMAND geloven, hij zal echt niet dom zijn... En ondertussen wel dik centjes aan verdiend.

Nie zoals ik gedacht had, maar ok, Jake Paul zijn kaak staat op een andere plaats nu, dus all good in the end

't was duidelijk dat hij hem toch wat ingehouden heeft, want de guard van Jake Paul bestond er gewoon uit om voor een single leg te gaan 🤦

Had ingezet op de 4de, 5de en 6de ronde. Gelukkig heeft het niet tot de 7de ronde geduurd.

vOLhgcd.jpeg

Anthony Joshua was betrokken in een auto ongeluk in Nigeria (zijn thuisland). Zijn wagen zou gebotst zijn op een stilstaande vrachtwagen.
Twee personen zijn ter plaatse overleden. Hijzelf is afgevoerd met lichte verwondingen.
Bokser Anthony Joshua lichtgewond geraakt
Met een beetje meer pech .. dan heb je net 80 miljoen cash verkregen.

OK die wagen is effectief rijp voor het schroot :S

be221187-2ab3-4179-8922-e3d151524044.jpg

Joshua zou zich achter de chauffeur bevonden hebben en beiden zijn 'ok'. De andere 2 passagiers zaten aan de andere zijde en zouden geen schijn van kans gehad hebben. :confused:

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan