Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
AJ die NGannou ko'd in 2 ronden, maar 6 ronden nodig heeft tegen Logan Paul kan je bezwaarlijk logisch noemen. En al zeker niet zuiver.Een logische uitslag.
Haha ik kijk veel naar de WWE. Cena one more last time! Broerlief Logan Paul worstelt in de WWE héDit was evenveel een wedstrijd als WWE

Heb je de match zelf gezien of post je dit zonder gekeken te hebben?AJ die NGannou ko'd in 2 ronden, maar 6 ronden nodig heeft tegen Logan Paul kan je bezwaarlijk logisch noemen. En al zeker niet zuiver.

Effectief zijn kaak en blijkbaar ook een paar tanden gebroken / scheef geslagen. Al was het zoals Likes zegt een soort WWE fake boksmatchke Joshua is gene fake bokser dus zijn slagen faken was niet doenbaar hé. En die mens zijn slagen zijn echt mokkerslagen.Kaak gebroken aldus Paul bij het interview...

Dit dus..Jake bokste niet om te winnen maar om de boel te rekken.
ake bokste niet om te winnen maar om de boel te rekken. En Joshua ging daarin mee. Quasi zeker dat dit op voorhand zo was afgesproken.![]()
Je spreekt jezelf precies tegen hé. Of het was een echte wedstrijd met als bedoeling te winnen. Of er werd op voorhand afgesproken. Maar beiden kunnen niet waar zijn op hetzelfde momentAl was het zoals Likes zegt een soort WWE fake boksmatchke
Je kan op voorhand bepaalde afspraken maken (om het veilig te houden, we willen gene dode in de ring, om het publiek maar dan 1 ronde te geven en blah blah blah). En Jake kwam niet om te winnen omdat zijn winstkans niet 0,00000001% maar letterlijk 0%. Amen. So why bother trying? Dromen zijn niet altijd realistisch. Dus daar echt op voorhand afspraken over maken is ''nutteloos". Zo bedoel ik het.Je spreekt jezelf precies tegen hé. Of het was een echte wedstrijd met als bedoeling te winnen. Of er werd op voorhand afgesproken. Maar beiden kunnen niet waar zijn op hetzelfde moment

Awel, ik dacht dus dat die kon vechten, stuk van die kamp gezien en wtf was dat :/Andrew Tate heeft ook kletsen gehad en zijn kamp verloren.
Blijkbaar was Derrick Lewis gebeld en heeft ja gezegd, Rico heeft geweigerdRico Verhoeven naar UFC… Ben benieuwd of het gaat gebeuren ja of nee. Zou het alleszins wel willen zien!

Play Sports weer sterk bezig.
Nu kan ik zelfs helemaal niet kijken... Na het 'geen commentaar fiasco'.