Algemene Boksthread (UFC, WBC, WBA, WBO & IBF)

Was het dus volledig vergeten dat het om 19u was.
Enkel Arman Hooker nog gezien, geen verrassing, alhoewel Hooker wel héél weinig terug deed he

Ben benieuwd wanneer er iemand een antwoord gaat hebben op dat dominant worstelen. Ze hebben 100% gelijk dat ze telkens die troef uitspelen maar het maakt het soms ook wel wat saai (en voor de leek ook niet het meest spectaculaire om naar te kijken).

Islam zijn worstelen vind ik allesinds niet saai om te zien. Hij kan ook gewoon staand goed vechten.

Maar je ziet wel al een evolutie sinds het begin van Khabib. Volk, Porier en Dela Madelena hebben toch al meer weerwerk kunnen tonen

Rico Verhoeven verlaat Glory. Zou die finaal kappen met gevechtssport? Online las ik ergens een (flut)artikeltje dat ie zijn kans zou gaan wagen in de UFC maar dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk.

Die zal wel nog eens geld willen scheppen in de UFC imo. Traint soms ook met Aspinall. En wie weet krijgen we dan een UFC Night in BeNe. Met Verhoeven, De Ridder, Bolaji, Keita en nog een paar Fransen zou dit zeker niet misstaan. :woohoo:

Rico Verhoeven verlaat Glory. Zou die finaal kappen met gevechtssport? Online las ik ergens een (flut)artikeltje dat ie zijn kans zou gaan wagen in de UFC maar dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk.
Als ze hem big $$$ geboden hebben: Waarom niet?

Bij Glory heeft hij niks meer te winnen (alleen nog te verliezen).
Dus of te wel stopt hij of te wel gaat hij nog voor wat extra cash.

En, denken we dat Petr voor de verrassing gaat zorgen deze nacht?

Persoonlijk grote fan van Petr zijn stijl, fantastische bokser, heel goed underrated grondwerk, en cardio for days

Maar Merab heeft cardio for years, dus ja

En, denken we dat Petr voor de verrassing gaat zorgen deze nacht?

Persoonlijk grote fan van Petr zijn stijl, fantastische bokser, heel goed underrated grondwerk, en cardio for days

Maar Merab heeft cardio for years, dus ja
Zou nice zijn maar Petr is passee..
Is eigenlijk wel dikke kaart.
Benieuwd of cejudo ook weer kletsen krijgt.

Zou nice zijn maar Petr is passee..
Is eigenlijk wel dikke kaart.
Benieuwd of cejudo ook weer kletsen krijgt.
Serieus? Ik vind dat nog steeds den beste in zijn gewichtsklasse, na Merab.

Cejudo, mja, als hij Talbot direct op de grond krijgt geef ik hem kans, rechtstaand wordt die gewoon kapot gemaakt denk ik
Onze Pool, die heeft echt afgedaan denk ik.
Maar vooral, één van mijn favoriete fighters, Moreeeeno. Wordt nie makkelijk voor hem, staat ook als underdog

Easy win voor Merab.

Cejudo... Die heeft zijn eigen carrière toch wel heel vakkundig zelf de nek omgedraaid. Dacht dik te cashen door te retiren en dan veel geld om hem terug te laten komen. 0 interesse. Hoogtepunt van zijn carrière zelf genekt daarmee.

Told you guys, Petr is een monster zu
Heeeeeeel spijtig voor Pantoja want die ging die (volgens mij) heel snel afmaken
Moreno 😭

Mensen hier al Physical Asia gekeken op Netflix?
Onder meer Rob Whittaker, Kim Dong Hyun, Yushin Okami, Superbon, Enkh-Orgil Baatarkhuu, Mark Mugen, Kana Watanabe qua martial artists die mee deden.

Was wel interessant. Wat een beest is die Enkh-Orgil.

Terug
Bovenaan