Algemene Boksthread (UFC, WBC, WBA, WBO & IBF)

In de veronderstelling dat Paul écht zo slecht is, is daar imho weinig gevaarlijk aan.
Eén welgeplaatste djoef met een 12oz en het is over.

Het zou pas gevaarlijk zijn als hij nét het niveau van Joshua niet zou halen en 10 ronden lang halfzachte muilperen moet incasseren zonder neer te gaan.
Zo slecht is die niet, maar vergeleken met AJ wel uiteraard.
Op dat niveau zijn er geen halfzachte muilperen vrees ik.

Soit, kan natuurlijk ook altijd wel fixed zijn, een extra 100mil is altijd welkom, zelfs al als ge strontrijk zijt

Wat een zalige kaart he.
Kga morgen kijken bij ne maat. Spek en eieren en iiiiiiit's tiiiiiime
Ik hoop op
Dariush
Brady
Prates
Jdm

Kweet het kweet het, 't zal wel Islam worden

Weili VS Chevchenko niet te vergeten.

Dan van Weili. Maar van Chevchenko ook. Maar nu toch voor Weili.

Walk in the park denk ik voor Islam. En hoop ook dat hij wint. Zalige gast als je van die filmpjes met DC bv kijkt.

Kweet het, maar daar zet ik niet op in (ik denk Chevchenko)
Hier team JDM, zalige kerel, nooit gene zever, alleen knokken. Dat gezegd zijnde, Islam sub ronde 3

zo top de 1ste 3 gevechten waren zo saai de 2 title fights. man gewoon zitten doorspoelen want van zodra ze naar de grond gaan is het gewoon 4min er bovenop liggen. :sleep:

Morales is echt wel een probleem ja, en Islam, mja...veel control time weinig submission threat, indrukwekkend maar uiteindelijk weinig aan om naar te kijken. Had medelijden met Jack, moet frustrerend as fuck zijn, niks kunnen doen
Islam en Khabib ook direct naar Craig Jones erna, zalig om te zien

Jake Paul vs AJ op 19 december.

Als daar de logica gerespecteerd wordt, gaan ze Paul toch na een halve ronde uit de ring moeten dragen?

En ja het zal wel een triljoen dollar opleveren maar die gast heeft toch een ego ook?

Jake Paul vs AJ op 19 december.

Als daar de logica gerespecteerd wordt, gaan ze Paul toch na een halve ronde uit de ring moeten dragen?

En ja het zal wel een triljoen dollar opleveren maar die gast heeft toch een ego ook?
AJ die verliest = dat zou pas echt ongeloofwaardig zijn.
Ik zie Jake wel verliezen (zoals tegen Tommy Fury).

Maar anderzijds gaat Joshua zeker niet voluit gaan want dan heeft Jake permanente hersenschade (allé ja de hamvraag = is dat nu al niet het geval? :unsure:)

Terug
Bovenaan