Algemene Boksthread (UFC, WBC, WBA, WBO & IBF)

Los van het misverstand met @Philharmoniker, maar 't is zot hoeveel mensen denken dat Engelse boks gewoon kickboks zonder trappen is. Dat is een compleet andere manier van vechten.

Als ik een beenblessure heb volg ik de Engelse bokslessen. Man, ik krijg op m'n muil dan.
Niet echt iets met bovenstaande te maken, maar hebt ge RAF gezien dit weekend?
Arman Tsarukyan tegen die worstelaar/blogger? Die commentaren daarop waren ook weer straf

hahahaha een ufc vechter die maar nipt kan winnen tegen een worstelaar/blogger

Yup en zet nu die 2 in een kooi met mma regels en die kerel is dood, maar dat begrijpen nog steeds zoveel mensen niet, dat Arman maar een deel van zijn skills mocht gebruiken, en dan nog won

Wat erna gebeurd is, da's iets anders natuurlijk.

Niet echt iets met bovenstaande te maken, maar hebt ge RAF gezien dit weekend?
Arman Tsarukyan tegen die worstelaar/blogger? Die commentaren daarop waren ook weer straf

hahahaha een ufc vechter die maar nipt kan winnen tegen een worstelaar/blogger

Yup en zet nu die 2 in een kooi met mma regels en die kerel is dood, maar dat begrijpen nog steeds zoveel mensen niet, dat Arman maar een deel van zijn skills mocht gebruiken, en dan nog won

Wat erna gebeurd is, da's iets anders natuurlijk.
Jup, ik heb het gezien. Arman is de eerste die Poullas op z'n rug kreeg. Overigens niet zomaar een blogger, heel die gast z'n leven staat in het teken van worstelen. Knap van Arman, die zich ook focust op striking en al de rest.

Wat er na gebeurd is, is publiciteit voor Georgio. Die kerel heeft niets liever. Geen compassie mee. Arman heeft netjes gewacht tot na de wedstrijd om die kniestoten te geven, zo heeft Georgio geen excuus.

Talk shit, get hit.

Jup, ik heb het gezien. Arman is de eerste die Poullas op z'n rug kreeg. Overigens niet zomaar een blogger, heel die gast z'n leven staat in het teken van worstelen. Knap van Arman, die zich ook focust op striking en al de rest.

Wat er na gebeurd is, is publiciteit voor Georgio. Die kerel heeft niets liever. Geen compassie mee. Arman heeft netjes gewacht tot na de wedstrijd om die kniestoten te geven, zo heeft Georgio geen excuus.

Talk shit, get hit.
Die gewoon een blogger noemen is idd niet correct, ik ken die gewoon van die 'Take me down, get 1000$' filmkes, maar kerel is blijkbaar wel een belachelijk goeie worstelaar.

Komt trouwens een rematch half maart al, net gelezen.

Fight week! Zalige kaart eigenlijk wel, maar toch vooral, Doooo Bronx, your favorite fighter's favorite fighter
Hopelijk wijst Holloway niet naar de grond, want Charles gaat er op ingaan, en ik wil niet dat die nog eens k.o gaat

Alex Pereira vs Jon Jones voor UFCWhiteHouse :love:
Wat ne kutfight

Duidelijk dat ze toch hun Amerikanen er wa goed willen laten uitkomen, na heel die zever met Aspinal zou ik Jones gewoon links laten liggen, maar ja, da's moeilijk

Aspinal in zee gegaan met Eddie Hearn, yup, diezelfde Hearn waar Dana White niet met door dezelfde deur kan. Gaat volgens mij nog vonken geven

Voor de geïnteresseerden, Losene Keita zit deze week mee in Oep z'n bakkes, toffe aflevering wel

Het is Gane geworden ipv Jones. En main is Topuria vs Gaethje. Aspinall moet nu helemaal zijn kas opvreten nu Gane ‘zijn’ plaatsje op die card krijgt.

Ik stel voor dat Topuria en Pereira hun zwembrilletje opzetten! Topuria - Gaethje lijkt mij zo een R1 KO.

Ik had eigenlijk ook Conor op die card verwacht? Ik moet zeggen dat ik die White House card toch beter had verwacht...

Trouwens wat een masterclass van Oliveira! :love: Ik ben nu niet de grootste grappling fan maar Oliveira is een anaconda en dan heb je bijv. Chimaev die een verzwaard dekentje is die op je komt liggen. De eerste is toch een pak leuker om naar te kijken.

Laatst bewerkt:
Ik stel voor dat Topuria en Pereira hun zwembrilletje opzetten! Topuria - Gaethje lijkt mij zo een R1 KO.

Ik had eigenlijk ook Conor op die card verwacht? Ik moet zeggen dat ik die White House card toch beter had verwacht...

Trouwens wat een masterclass van Oliveira! :love: Ik ben nu niet de grootste grappling fan maar Oliveira is een anaconda en dan heb je bijv. Chimaev die een verzwaard dekentje is die op je komt liggen. De eerste is toch een pak leuker om naar te kijken.
Oliveira krijgt online veel haat ("BMF moet stand en bang zijn!") maar ik snap dat ook niet zo goed; die probeert toch altijd voor de finish te gaan?

Wat de White House card betreft; UFC heeft wellicht alles gedaan om een Conor of een Jones of een Rousey op die card te krijgen maar ze moeten het zelf ook nog willen natuurlijk. Gaethje zie ik ook snel met z'n gezicht op het canvas liggen, helaas.

Oliveira is back! Zalige fight. Grabbelen van hem is toch vele attractiever dan de Dagestani. Toch ook wel thumbs up voor Max.

Terug
Bovenaan