Philharmoniker
Active member
Ik was niet mee...en eerste gedachte was money?Gij denkt van wel? 't is boksen he, geen kickboksen![]()
Jonges toch Floyd en mannie Fight 7899 is al fout ma dees

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik was niet mee...en eerste gedachte was money?Gij denkt van wel? 't is boksen he, geen kickboksen![]()

Los van het misverstand met @Philharmoniker, maar 't is zot hoeveel mensen denken dat Engelse boks gewoon kickboks zonder trappen is. Dat is een compleet andere manier van vechten.Gij denkt van wel? 't is boksen he, geen kickboksen![]()
Niet echt iets met bovenstaande te maken, maar hebt ge RAF gezien dit weekend?Los van het misverstand met @Philharmoniker, maar 't is zot hoeveel mensen denken dat Engelse boks gewoon kickboks zonder trappen is. Dat is een compleet andere manier van vechten.
Als ik een beenblessure heb volg ik de Engelse bokslessen. Man, ik krijg op m'n muil dan.
Jup, ik heb het gezien. Arman is de eerste die Poullas op z'n rug kreeg. Overigens niet zomaar een blogger, heel die gast z'n leven staat in het teken van worstelen. Knap van Arman, die zich ook focust op striking en al de rest.Niet echt iets met bovenstaande te maken, maar hebt ge RAF gezien dit weekend?
Arman Tsarukyan tegen die worstelaar/blogger? Die commentaren daarop waren ook weer straf
hahahaha een ufc vechter die maar nipt kan winnen tegen een worstelaar/blogger
Yup en zet nu die 2 in een kooi met mma regels en die kerel is dood, maar dat begrijpen nog steeds zoveel mensen niet, dat Arman maar een deel van zijn skills mocht gebruiken, en dan nog won
Wat erna gebeurd is, da's iets anders natuurlijk.
Die gewoon een blogger noemen is idd niet correct, ik ken die gewoon van die 'Take me down, get 1000$' filmkes, maar kerel is blijkbaar wel een belachelijk goeie worstelaar.Jup, ik heb het gezien. Arman is de eerste die Poullas op z'n rug kreeg. Overigens niet zomaar een blogger, heel die gast z'n leven staat in het teken van worstelen. Knap van Arman, die zich ook focust op striking en al de rest.
Wat er na gebeurd is, is publiciteit voor Georgio. Die kerel heeft niets liever. Geen compassie mee. Arman heeft netjes gewacht tot na de wedstrijd om die kniestoten te geven, zo heeft Georgio geen excuus.
Talk shit, get hit.
Ah, dat wist ik niet. Fijn! Het gevecht nadien zal voor extra hype zorgen = extra inkomen.Komt trouwens een rematch half maart al, net gelezen.

Wat ne kutfightAlex Pereira vs Jon Jones voor UFCWhiteHouse![]()
Alex Pereira vs Jon Jones voor UFCWhiteHouse![]()
Is dat echt al officieel?

Nope blijkbaar maken ze nu zaterdag de card officieel. Maar er zijn sterke vermoedens.![]()
Het is Gane geworden ipv Jones. En main is Topuria vs Gaethje. Aspinall moet nu helemaal zijn kas opvreten nu Gane ‘zijn’ plaatsje op die card krijgt.
Ik ben nu niet de grootste grappling fan maar Oliveira is een anaconda en dan heb je bijv. Chimaev die een verzwaard dekentje is die op je komt liggen. De eerste is toch een pak leuker om naar te kijken.Oliveira krijgt online veel haat ("BMF moet stand en bang zijn!") maar ik snap dat ook niet zo goed; die probeert toch altijd voor de finish te gaan?Ik stel voor dat Topuria en Pereira hun zwembrilletje opzetten! Topuria - Gaethje lijkt mij zo een R1 KO.
Ik had eigenlijk ook Conor op die card verwacht? Ik moet zeggen dat ik die White House card toch beter had verwacht...
Trouwens wat een masterclass van Oliveira!Ik ben nu niet de grootste grappling fan maar Oliveira is een anaconda en dan heb je bijv. Chimaev die een verzwaard dekentje is die op je komt liggen. De eerste is toch een pak leuker om naar te kijken.
Klopt. Zoals Rogan zei: casuals. BMF hoeft voor mij helemaal niet stand and bang zijn. Wat een zever ook.Oliveira krijgt online veel haat ("BMF moet stand en bang zijn!") maar ik snap dat ook niet zo goed; die probeert toch altijd voor de finish te gaan?
En zelfs in de 'stand and bang' vond ik hem zeker niet de mindere, maar idd al dat boe geroep was echt belachelijkKlopt. Zoals Rogan zei: casuals. BMF hoeft voor mij helemaal niet stand and bang zijn. Wat een zever ook.