The Magical Taz
Well-known member
Rousey vs Carano was ook een serieuze tegenvaller.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het zal wel niet zo zijn maar dat leek nu is echt doorgestoken kaart. Zo snel en dan nog met dé move die iedereen wil zien: haar befaamde arm bar. Leek bijna fan service.Rousey vs Carano was ook een serieuze tegenvaller.
Ik wel, puur om Jones zijn eerste officiële loss te geven.Je kan zijn tegenstander bezwaarlijk van hetzelfde niveau als Ngannou noemen. Imo mocht dit al geen wedstrijd geweest zijn.
Jones mag van mij in de vergeetput. Echt geen enkele interesse om nog een gevecht van hem te zien. Ngannou tegen Aspinall daarentegen ... Mocht Aspinall zijn oog tenminste in orde komen
Gaat Connor nog iets klaarspelen na 5 jaar stilte?Het wonder is geschied: McGregor vs Holloway 2 op 12 juli (UFC 329)
Kan nog 100 keer gecanceld worden natuurlijk maar toch... Ik dacht dat het niet meer ging gebeuren.
Moeilijk te voorspellen. Hangt er vanaf hoe ie in de kooi verschijnt. Maar zelfs wanneer hij 'in shape' is, gaat hij fameus sport hebben aan Holloway denk ik.Gaat Connor nog iets klaarspelen na 5 jaar stilte?
Ah is da al volgend weekend?Zelfde met Verhoeven vs Usyk komend weekend. die maakt toch geen schijn van kans?
Usyk heeft het gevecht aanvaard omwille van zijn grootste en rijkste sponsor hé. (Turki Alalshikh)Zelfde met Verhoeven vs Usyk komend weekend. die maakt toch geen schijn van kans?

Op een Engelse goksite (niet legaal in België maar ne UK VPN doet wonderen en als ik de naam niet noem is het wel OK qua BG'ing regels denk ik?)Huis inzetten op Usyk, maar waarschijnlijk staat die zo zwaar favoriet dat het niks opbrengt
die maakt toch geen schijn van kans?

Ja zaterdag 23 mei rond 23h onze tijd.Ah is da al volgend weekend?
Huis inzetten op Usyk, maar waarschijnlijk staat die zo zwaar favoriet dat het niks opbrengt
Geen nood voor een VPN, gewoon via Unibet, Usyk staat 1.06Op een Engelse goksite (niet legaal in België maar ne UK VPN doet wonderen en als ik de naam niet noem is het wel OK qua BG'ing regels denk ik?)
100 pond inzetten op winst Rico = 1900 pond krijgen als ie wint (1/18)
100 pond inzetten op winst Usyk = 112,5 pond krijgen als ie wint (8/1)
Nummer drie is wel van een héél ander kaliber dan die 2 voorgaande vechters.. Bendo was in zijn prime één van de beste LW's van de WEC en daarna de UFC. Heeft nu wel al 3 jaar niet gevochten en heeft de leeftijd ook tegen maar deze man moet je zeker niet onderschatten.MMA-sensatie Patrick Habirora (25) staat vanavond in Brussel voor zijn grootste test tot nu toe
OK, hij won MAAR tegen twee ex UFC vechter op retour. Maar goed je moet ze nog altijd winnen.
En straks tegen nummer drie. Veel geluk kerel.
Heel vreemd dat het de laatste paar rondes plots zo vergaf ging met Rico. Een beetje te veel krachten verspeeld ervoor?Usyk vs Verhoeven gaat zo dadelijk beginnen.
Verhoeven doet het niet slecht als 'beginner' maar zijn stijl... hahaha
Wie had dit gedacht?
Hoe kan het nu gelijk staan volgens de jury na 9 ronden? Usyk heeft alleen maar achteruit gewandeld tot nu?
Tja.... dan toch... wat een walgelijke ingreep van de ref. Had KO geweest maar komaan....
Dat is natuurlijk wel het trademark van Usyk, de tegenstander afmatten en dan toeslaan. Zo ging het nu weer.Heel vreemd dat het de laatste paar rondes plots zo vergaf ging met Rico. Een beetje te veel krachten verspeeld ervoor?
Goe geprobeerd wel!