Algemene Boksthread (UFC, WBC, WBA, WBO & IBF)

Je kan zijn tegenstander bezwaarlijk van hetzelfde niveau als Ngannou noemen. Imo mocht dit al geen wedstrijd geweest zijn.

Jones mag van mij in de vergeetput. Echt geen enkele interesse om nog een gevecht van hem te zien. Ngannou tegen Aspinall daarentegen ... Mocht Aspinall zijn oog tenminste in orde komen
Ik wel, puur om Jones zijn eerste officiële loss te geven.

Aspinall is aan de beterhand, die vecht tegen de winnaar van Gane Pereira

Leuke fight daar op Netflix. Maar als ik die Jake Paul zie, denk je altijd wel eens "doorgestoken kaart". Nu zou dit idd de Rousey vs Carano fight kunnen zijn.

Gaat Connor nog iets klaarspelen na 5 jaar stilte?
Moeilijk te voorspellen. Hangt er vanaf hoe ie in de kooi verschijnt. Maar zelfs wanneer hij 'in shape' is, gaat hij fameus sport hebben aan Holloway denk ik.

Ik zou m'n geld alleszins op Holloway zetten maar op de vorige card had ik 0/5 gegokt dus tot zover de waarde van mijn voorspelling.

Zelfde met Verhoeven vs Usyk komend weekend. die maakt toch geen schijn van kans?
Usyk heeft het gevecht aanvaard omwille van zijn grootste en rijkste sponsor hé. (Turki Alalshikh)
En hij wil zijne sponsor niet tegen het hoofd stoten.

En ja als hij er ook nog rijkelijk veel centjes voor krijgt ga je niet verder tegenstribbelen. :tongue:

Je weet het nooit (ne lucky shot?) maar 99,x% kans dat Usyk wint.

Huis inzetten op Usyk, maar waarschijnlijk staat die zo zwaar favoriet dat het niks opbrengt
Op een Engelse goksite (niet legaal in België maar ne UK VPN doet wonderen en als ik de naam niet noem is het wel OK qua BG'ing regels denk ik?)

100 pond inzetten op winst Rico = 1900 pond krijgen als ie wint (1/18)
100 pond inzetten op winst Usyk = 112,5 pond krijgen als ie wint (8/1)

Laatst bewerkt:
Ah is da al volgend weekend?
Huis inzetten op Usyk, maar waarschijnlijk staat die zo zwaar favoriet dat het niks opbrengt
Ja zaterdag 23 mei rond 23h onze tijd.
Nog eens wat beelden van Verhoeven terug bekeken, hij is wel een snelle bokser. Ik denk alleen dat die zijn dekking niet gaat kunnen houden, Usyk is technisch zo sterk, ik geef het ook weinig kans.

Op een Engelse goksite (niet legaal in België maar ne UK VPN doet wonderen en als ik de naam niet noem is het wel OK qua BG'ing regels denk ik?)

100 pond inzetten op winst Rico = 1900 pond krijgen als ie wint (1/18)
100 pond inzetten op winst Usyk = 112,5 pond krijgen als ie wint (8/1)
Geen nood voor een VPN, gewoon via Unibet, Usyk staat 1.06
Decision is 5.00, da's misschien nog interessant

MMA-sensatie Patrick Habirora (25) staat vanavond in Brussel voor zijn grootste test tot nu toe

OK, hij won MAAR tegen twee ex UFC vechter op retour. Maar goed je moet ze nog altijd winnen.
En straks tegen nummer drie. Veel geluk kerel.
Nummer drie is wel van een héél ander kaliber dan die 2 voorgaande vechters.. Bendo was in zijn prime één van de beste LW's van de WEC en daarna de UFC. Heeft nu wel al 3 jaar niet gevochten en heeft de leeftijd ook tegen maar deze man moet je zeker niet onderschatten.

Usyk vs Verhoeven gaat zo dadelijk beginnen.
Verhoeven doet het niet slecht als 'beginner' maar zijn stijl... hahaha
Wie had dit gedacht?
Hoe kan het nu gelijk staan volgens de jury na 9 ronden? Usyk heeft alleen maar achteruit gewandeld tot nu?
Tja.... dan toch... wat een walgelijke ingreep van de ref. Had KO geweest maar komaan....

Laatst bewerkt:
Usyk vs Verhoeven gaat zo dadelijk beginnen.
Verhoeven doet het niet slecht als 'beginner' maar zijn stijl... hahaha
Wie had dit gedacht?
Hoe kan het nu gelijk staan volgens de jury na 9 ronden? Usyk heeft alleen maar achteruit gewandeld tot nu?
Tja.... dan toch... wat een walgelijke ingreep van de ref. Had KO geweest maar komaan....
Heel vreemd dat het de laatste paar rondes plots zo vergaf ging met Rico. Een beetje te veel krachten verspeeld ervoor?
Goe geprobeerd wel!

Volgens mij was de ronde al gedaan? Tijd was weg de laatste 10 seconden.

Triestig die stoppage. Verhoeven sloeg nog terug.

De tank was plots leeg bij Verhoeven, hij stond al slap ineens op de benen voor die aanval.
Maar dan nog, komaan, geef 'm die paar seconden rust. Is niet de eerste maal dat hij herstelt van zoiets.

Terug
Bovenaan