Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Carla heeft dan evenmin gedaan.Je moet bewijzen dat je beter bent dan je tegenstander om de kamp te winnen. En dat heeft ze gewoon totaal niet gedaan.
Er is een verschil tussen verdedigen en gewoon het gevecht niet aangaan/ontwijken. Imo is Rose wel gewoon veel beter maar heeft ze dat niet durven/willen tonen
.Zeker niet, niemand was hier een winnaar imoDus jullie vinden dat Carla helemaal terecht de titel verdient omwille van enkele takedowns die lukten, maar verder geen meerwaarde gaven aangezien ze Rose niet tegen dek kon houden? Als ze daardoor als agressor wordt gezien, tja.
Ik zeg toch nergens dat dat in de regels staat? Het leek me duidelijk dat het hier inderdaad over mijn eigen mening gaat.Waar staat dat in de regels dat de uitdager de aanval moet inzetten? Dat vind je gewoon zelf. Maar dat is helemaal niet zo.
Ik vind dat het aan de kampioen is, om als een kampioen te vechten. En niet als een angsthaas. Kampioen moet tonen: "hier ben ik, en ik ben de beste, en ik zal eens laten zien waarom ik de beste ben". Maar dat is ook maar mijn mening en niet de regel.
Carla deed wel degelijk meer pogingen om iets te doen. Rose liep gewoon weg. Carla kon ook nog eens totaal onbezonnen er op af vliegen. Dan kreeg ze een hoop slaag, en dat weet ze zelf ook. In de mate van haar eigen kunnen heeft zij wel degelijk pogen de confrontatie aan te gaan. Rose is alleen maar gaan lopen.
Rose verdient die titel niet, en Carla ook niet. Maar dan toch meer als Rose.
(de regel is trouwens wel : voor defense worden geen punten gegeven)
Die ref had inderdaad wel eens mogen ingrijpen...Ik zeg toch nergens dat dat in de regels staat? Het leek me duidelijk dat het hier inderdaad over mijn eigen mening gaat.
'Weglopen' vind ik een groot woord, daar hebben we al veel slechtere voorbeelden in gezien. Overigens kan de ref hiervoor punten aftrekken, net zoals hij punten kan aftrekken wanneer men opzettelijk het mondstuk gaat uitspuwen om tijd te rekken.
Een draw en het behouden van de titel was hier meer op z'n plaats geweest.

Er zijn ook wel groepen die ergens in de bossen (weg van publiek) afspreken om onder bepaalde 'regels' een groepsgevecht te houden. Meestal is dat ook op een laat tijdstip.Ik vind het jammer dat het hooliganisme soms de aandacht van de sport afleidt. Waarom is het persé nodig om alles af te breken en mensen bij elkaar te slaan? Dat gaat toch allang niet meer over sport? En wat is er nu zo leuk aan om iemand half dood te schoppen?
Maar ja ik zal te dom zijn om dit te begrijpen zeker?![]()
Er zijn ook wel groepen die ergens in de bossen (weg van publiek) afspreken om onder bepaalde 'regels' een groepsgevecht te houden. Meestal is dat ook op een laat tijdstip.
Daar doen ze niemand kwaad mee imo.