Algemene Boksthread (UFC, WBC, WBA, WBO & IBF)

Inderdaad, alleen is het probleem daar dat er dus vaak professionele vechters nu meedoen bij die hooligans.
De 'gewone' hooligans klagen daar over en het brengt natuurlijk best wel wat gevaren met zich mee als er profs zijn die vechten tegen amateurs.
Ik weet dat dat fenomeen al enkele jaren in opmars is, maar ik dacht dat het meer recreanten waren die dus on the side wel aan gevechtsport deden.
Die pro's nemen toch een serieus risico om hun licentie kwijt te spelen? Als dat effectief zo is dan brengt dat uiteraard serieuze gevaren met zich mee.

Er zitten soms echt opgespoten beren tussen die stijf staan van de anabolica en coke. Dat is ook niet 'fair'.

Als dat een beetje deftig georganiseerd is lopen er arbiters rond en is er meestal wel respect voor 'downed' tegenstanders.

Dan heb je nog diegene die zich erin smijten voor de kick en vanaf ze ne goede patat krijgen zich laten neervallen. Als dat niet gecontroleerd zou zijn zal daar veel minder volk op afkomen. Wat logisch is.

Dat gezegd zijnde, laat ons rule no. 1 niet vergeten. :shutup:

Delfine Persoon wins

Wat een beest is ze toch in de ring.
Normaal zou je verwachten dat die 31 jarige Francaise fysiek sterker zou staan.
Maar het was gewoon Delfine die fysiek (voor de zoveelste keer) aan het langste eind trok.

Als je fysiek de strijd wil aangaan met Delfine dan verlies je gewoon. Die strijd win je niet. :tongue:

T'is wel duidelijk dat in de najaren van haar carriere (lees dit wil niet zeggen dat ze niet meer TOP is), ze meer kiest voor de lucratievere matchen.
Maar ze heeft natuurlijk groot gelijk, dat ze dat doet. :tongue:

Laatst bewerkt:
Woensdag tijdens het sparren onbedoeld (natuurlijk) een klap tegen het achterhoofd gekregen. Kort daarna, alweer geheel per ongeluk, een scheen tegen mijn nek en achterhoofd.

De eerste keer in mijn leven dat ik een draaiing had die direct overging in hevige hoofdpijn. Gewoon blijven doorgaan en tegen dat de ronde erop zat was de hoofdpijn aan het weggaan. Enkel een lichte waas bleef over. Die voelde ik tot de dag erop.

Ik wist goed dat achterover vallen heel schadelijk kan zijn, per ongeluk een klopke zoals je vaak ziet in MMA is dus ook wel een pak heviger dan het eruit ziet.

Mijne voorkant daarentegen kan dat goed verdragen.

Dit weekend nog eens een deftige kaart!

Iemand suggestie om de fight te kunnen zien (nu ik play sports heb opgezegd)?
Via DM mag ook, if you know what I mean :unsure:

Orange nemen. Alle ufc events live en gratis
Zit voor de rest bij Telenet en niet van plan om te switchen.

Op de site van UFC zag ik ofwel maandelijks €9,99 betalen of anders €30 voor deze card.
Dus eventueel 9,99 betalen en volgende maand terug opzeggen…

UFC 276 is de moeite ja.
Meeste zullen wel uitzien naar Volkanovski- Holloway

Al hoop ik dat Adesanya - Cannonier de verassing gaat zijn...

Volkanovski heeft het helemaal waar gemaakt, geen twijfel meer mogelijk nu. Wat een fight 😍
Adesanya Jared was een beetje zoals verwacht, alhoewel Jared het beter deed dan ik verwacht had.
O malley Munhoz was echt fucked up, spijtige zaak
Perreira Strickland 😅 tf was da, mss had hij toch beter naar de grond proberen gaan

O malley Munhoz was echt fucked up, spijtige zaak
Wat is daar gebeurd? Heb geen beelden gezien van UFC 276, op de knockout van Perreira na.

Het werd tijd dat Strickland de mond gesnoerd werd. In het begin was zijn uitgesproken mening over alles nog grappig, maar dat begon al heel snel tegen te steken. De pers conferentie, toen hij z'n pijlen op Adesanya richtte, was al helemaal belachelijk.

Ik vond de stance van Strickland overigens heel bizar. Staat die altijd zo?

Wat is daar gebeurd? Heb geen beelden gezien van UFC 276, op de knockout van Perreira na.

Het werd tijd dat Strickland de mond gesnoerd werd. In het begin was zijn uitgesproken mening over alles nog grappig, maar dat begon al heel snel tegen te steken. De pers conferentie, toen hij z'n pijlen op Adesanya richtte, was al helemaal belachelijk.

Ik vond de stance van Strickland overigens heel bizar. Staat die altijd zo?
Eye poke.

Ja Strickland sloeg echt op niks, geen blocking, die wou precies gewoon ervoor blijven staan en rekenen op zn jab

Normaal is nu Blaydes aspinall live op eleven 3. Maar die zijn iets oud aan het uitzenden? 🤨😶

Ik volg de UFC sinds kort dus sommige dingen begrijp ik nog niet zo goed. Zoals hoe die genummerde events (UFC 277 is de volgende) zich verhouden tot de Fight Nights (zoals die van gisteren). Wat is het verschil?

Terug
Bovenaan