Algemene Boksthread (UFC, WBC, WBA, WBO & IBF)

Mja dat hebben ze in bellator toch ook geprobeerd en lijkt niet zo makkelijk te zien.
Goeie takedown defense om mee te beginnen en is echt geen slechte grappler, hoor. Heeft zelf een aantal submission finishes gehad en zelf nooit via submission verloren.

De prinse Naseem van Mma is het, heerlijk om naar te kijken alleszins.
Akkoord, ik zie hem ook graag bezig, en Ian Garry wist ook dat hij hem naar de grond moest krijgen, want rechtstaand ging het niet gebeuren

Wat zijn de verwachtingen voor vannacht? Dricus of Strickland?

Ik denk / hoop op Dricus. Alleen al omdat ik zijn stijl interessanter vind om te zien. Jab / Jab / Teep wordt nogal snel saai.

't is ne moeilijke, mijn eerste gedacht was, Strickland gaat echt niet nog eens verliezen van Dricus, maar langs den andere kant, Dricus weet wel hoe hij rondes moet winnen met zijn takedowns.
Ben vooral ook benieuwd naar de broer van Ilia.

Kansloos, kweet het niet, blijkbaar moet DDP toch enorm sterk zijn, en puur worstelen is die een pak beter dan Whittaker.
Volgens mij krijgt Chimaev die echt nie zo maar neer, maar ok da heb ik nog al gezegd :/

Mensen vergeten wel heel snel Chimaev tegen Burns, als z'n worstelen niet werkt, krijgt hij het heeeeel moeilijk. En Dricus ziet er in de 2de ronde al uit of die is overreden door een tractor, maar toch gaat die makkelijk 5 rondes, Chimaev echt niet.

De keren dat Strickland in de aanval ging met meer dan zijn jab, leek hij toch effectief te zijn. Imo zou hij effectiever kunnen zijn, als hij zijn stijl aanpast. Duidelijk ook veel frustratie in zijn corner hierover.

Als Dricus de eerste paar takedowns overleeft, zie ik hem wel winnen tegen Chimaev. Maar dat is natuurlijke een grote 'als'.

Als Dricus de eerste paar takedowns overleeft, zie ik hem wel winnen tegen Chimaev. Maar dat is natuurlijke een grote 'als'.
Dat kunt over kwasi iedereen zeggen.
Als je de 1ste ronde overleeft heb je vrij veel kans. Dat is al een paar keer bewezen ook.

Bij een Merab of Khabib en dergelijke is dat niet het geval. Chimaev heeft al getoond dat hij geen 5 ronden hetzelfde tempo kan aanhouden

Terug
Bovenaan