Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wat stond er in dat bericht?Bericht ontvangen van Goplay, dus hopelijk valt dit niet meer voor id toekomst
"Hoi, bedankt voor je melding. Onze collega's werden reeds op de hoogte gebracht van het probleem dat zich voordeed het afgelopen weekend.wat stond er in dat bericht?
Want ondertussen staat het er volledig op.
En stelde ik me de vraag : "wat is daar nu de reden van, want het is meer werk om af te knippen en slechts 1 gevecht erop te zetten ipv gewoon de ganse replay lijkt me."
Onze collega's van programmatie zijn dit ondertussen ook nog volop aan het uitzoeken met de leverancier. Zodra we meer weten, brengen we jou zeker op de hoogte! Onze oprechte excuses voor het ongemak!"Dacht net hetzelfde. Weet wel niet hoe graag die het zelf nog wilt eigenlijk. Champ geweest, bakken poen geschept, ondertussen toch ook al de 35 gepasseerd denk ik…Ufc fightnight van 1feb ook.
Wel raar om Izzy op die kaart te zien... Beetje een degradatie niet?
True.Ufc fightnight van 1feb ook.
Wel raar om Izzy op die kaart te zien... Beetje een degradatie niet?
Dat sowieso.True.
Maar 'k zie hem wel vlot winnen van Imavov
Goed dat je het zegt. Dacht al om 4uur weer te gaan opstaanDe UFC maincard is straks al om 18u te volgen.

En dat bij iemands début.. Die MVP spoort wel niet zaIzzy voor Imavov.
De Shara bullet hype is na vnv ook gaan liggen.

Die Shara is niet minder goed dan voordien,. 't is gewoon dat MVP zo moeilijk te bevechten is, zet er een grappler tegen en hij verliest. (zoals hij Ian ook plots een grappler maakte)