Algemene Boksthread (UFC, WBC, WBA, WBO & IBF)

Bericht ontvangen van Goplay, dus hopelijk valt dit niet meer voor id toekomst
wat stond er in dat bericht?

Want ondertussen staat het er volledig op.
En stelde ik me de vraag : "wat is daar nu de reden van, want het is meer werk om af te knippen en slechts 1 gevecht erop te zetten ipv gewoon de ganse replay lijkt me."

wat stond er in dat bericht?

Want ondertussen staat het er volledig op.
En stelde ik me de vraag : "wat is daar nu de reden van, want het is meer werk om af te knippen en slechts 1 gevecht erop te zetten ipv gewoon de ganse replay lijkt me."
"Hoi, bedankt voor je melding. Onze collega's werden reeds op de hoogte gebracht van het probleem dat zich voordeed het afgelopen weekend. 😓 Onze collega's van programmatie zijn dit ondertussen ook nog volop aan het uitzoeken met de leverancier. Zodra we meer weten, brengen we jou zeker op de hoogte! Onze oprechte excuses voor het ongemak!"

Over de fights zelf, ja ik ben laat, want zie bovenstaande...

Islam, mja geen idee wie daar iets tegen kan doen, uitleg van Moicano was:
“When I started to create the space in the scrambles to get back on the feet, he kind of gave me the sense that I could put my foot on his hips and get back up.

“But he did that so I could expose my neck. Then he grabbed with a D’arce choke and was very fast. That’s why I tapped so fast because it was very locked.” Gestoord, echt gestoord

Merab, niiiiiiice!! Machine heeft zijne naam nie gestolen, en 't is hem gegund.

Jiri, dat was kunst in motion, prachtig, spijtig genoeg zie ik hem zo niet winnen van Pereira, van elke andere LHW wel, niet van Pereira, maar toch, die headmovement, nice!

Die Shara is niet minder goed dan voordien,. 't is gewoon dat MVP zo moeilijk te bevechten is, zet er een grappler tegen en hij verliest. (zoals hij Ian ook plots een grappler maakte)

Die Shara is niet minder goed dan voordien,. 't is gewoon dat MVP zo moeilijk te bevechten is, zet er een grappler tegen en hij verliest. (zoals hij Ian ook plots een grappler maakte)

Mja dat hebben ze in bellator toch ook geprobeerd en lijkt niet zo makkelijk te zien.
Goeie takedown defense om mee te beginnen en is echt geen slechte grappler, hoor. Heeft zelf een aantal submission finishes gehad en zelf nooit via submission verloren.

De prinse Naseem van Mma is het, heerlijk om naar te kijken alleszins.

Terug
Bovenaan