Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik hoop zo hard Paddy - Oliveira!Iemand die nu nog twijfelt aan Paddy zijn skills? Nooit begrepen dat die niet hoger wordt ingeschat.
Skills heeft nooit iemand aan getwijfeld denk ik. Wel dat hij zijn kin altijd gewoon hoog hield zonder defence en net dat is echt wel veeeeel beter geworden, ik vond hem rechtstaand echt fenomenaal vanavond, en ik ben er normaal geen fan van.Iemand die nu nog twijfelt aan Paddy zijn skills? Nooit begrepen dat die niet hoger wordt ingeschat.
Wat dat ge nu al mee kunt nemen is toch al meegenomen niet?.
Tijd vrijmaken zal een uitdaging zijn waardoor ik er 1x per week zou geraken. Is dat voldoende om toch ietwat mee te geraken op termijn of wacht ik beter nog een jaar tot ik toch zeker 2x per week kan gaan.

Goh... combinatie van allebei misschien? RDR is sowieso wel the real deal denk ik.Den Hollander effe Bo nickal Ko'ed.
Maakt van de ene beter dan verwacht of de andere de hype niet waard..![]()
Koosjer is dat niet.. Eerst pijpen van hey ge moet dat en dat bewijzen in mijn divisie.. om dan zelf zich te starlink style in hogere divisie naar de titelshot te gaan als champ..Mooi van Jack, was een knappe wedstrijd.
Nu Islam tegen Jack, ik had graag Ilia tegen Islam gezien, maar ok.
Whitakker Reineer ook bevestigd.
TrueKoosjer is dat niet.. Eerst pijpen van hey ge moet dat en dat bewijzen in mijn divisie.. om dan zelf zich te starlink style in hogere divisie naar de titelshot te gaan als champ..
Ufc zou daar harder in moeten zijn.
Zot é.Den Tarzan blijft toch ook maar winnen. Wat een rondje!