Algemene Boksthread (UFC, WBC, WBA, WBO & IBF)

En gewonnen.

Ik heb ook eens gekeken naar zijn verdiensten
bolaji-oki-net-worth-salary-contract

66k voor 3 matchen in iets meer dan een jaar tijd. Net voldoende om je voor 100% te concenteren op je sport maar dat is het dan ook.
Je moet hier alles van betalen hé (ook je crewleden)
De ‘sterren’ verdienen groot geld maar voor de rest (en die zijn met veel) is het inderdaad ‘krabben’ en hopen dat je ooit het sterrendom bereikt.

Heb de wedstrijd gezien, heeft degelijk gevochten.
:unsure:
En het is nog waar ook. Ik herinner nog dat filmke van ne MMA'er (Denk ik? Het was in in ieder geval ne prof) die zich verkleed had als Michael Jackson.
En toen kwam ne stoere struize kerel even boel zoeken en dreigen met die fake Michael Jackson een pak slaag te verkopen (live voor de camera).

Ik moet er geen tekening bij maken wie het gevecht toen won. :tongue:

En het is nog waar ook. Ik herinner nog dat filmke van ne MMA'er (Denk ik? Het was in in ieder geval ne prof) die zich verkleed had als Michael Jackson.
En toen kwam ne stoere struize kerel even boel zoeken en dreigen met die fake Michael Jackson een pak slaag te verkopen (live voor de camera).

Ik moet er geen tekening bij maken wie het gevecht toen won. :tongue:
Kijk nog is goed; ik denk dat je de grap hebt gemist in deze. :p

Thian De Vries pakt zijn eerste K1-wereldtitel in Japan. 31 wedstrijden ongeslagen.

Alweer een heel straffe kamp waarbij hij de tegenstand K.O. mept in de eerste ronde. Ik maakte me serieus zorgen toen hij, net zoals onlangs in Den Haag, zelf even 'neer' ging. Maar net zoals toen recupereerde hij direct.

Thian De Vries pakt zijn eerste K1-wereldtitel in Japan. 31 wedstrijden ongeslagen.

Alweer een heel straffe kamp waarbij hij de tegenstand K.O. mept in de eerste ronde. Ik maakte me serieus zorgen toen hij, net zoals onlangs in Den Haag, zelf even 'neer' ging. Maar net zoals toen recupereerde hij direct.
Hij zou de overstap willen maken naar MMA, omdat ze blijkbaar van plan zijn om calf kicks te verbieden in K1? Gehoord in 'oep zn bakkes'

Hij zou de overstap willen maken naar MMA, omdat ze blijkbaar van plan zijn om calf kicks te verbieden in K1? Gehoord in 'oep zn bakkes'
Sowieso is zijn plan om vroeg of laat over te schakelen naar MMA, ja. Of dat nu plots in stroomversnelling komt door het schrappen van calf kicks weet ik niet.

Als het zover is zit ik op de eerste rij tijdens zijn MMA debuut! :)

De ‘sterren’ verdienen groot geld maar voor de rest (en die zijn met veel) is het inderdaad ‘krabben’ en hopen dat je ooit het sterrendom bereikt.
Er is ook een reden dat die andere Belgische topper Losene Keita blijkbaar al 3x geweigerd heeft om voor de UFC te vechten.
Hij verdient nu in een klasse lager (veel) meer geld dan bij de UFC waar hij een minimumcontract zou krijgen.

Bij zijn huidige organisatie (Oktagan) is hij (nog steeds) de huidige nummer 1 van de wereld in zijn gewichtscategorie. In the UFC is hij 'mister nobody'.

De voorstellen waren financieel niet interessant genoeg

Laatst bewerkt:
Hij verdient nu in een klasse lager (veel) meer geld dan bij de UFC waar hij een minimumcontract zou krijgen.
Dat is inderdaad een risico hé. Je kan in de UFC veel meer geld verdienen, maar als het niet lukt verdien je daar minder geld.

Nee kameraad van mij, moyocrosser, was eigenlijk ongeveer niveau Marniq Bervoets, iets minder. Maar ook nooit WK gereden omdat hij in België een pak geld gegarandeerd verdiende.

Dan moet je een keuze maken. Risico pakken of niet.
Werkt nu trouwens veel samen met Marniq, opleiding jonge crossers.

Terug
Bovenaan