Algemene Boksthread (UFC, WBC, WBA, WBO & IBF)

Duplessis zal wel volgende zijn voor de titel.
Al kon je aan Dana zijn adem horen dat izzy zomaar rematch gaat krijgen.

Waarschijnlijk Duplessis ja, maar Whittaker wint tegen Duplessis volgende keer
Slaagt echt op niks dat die Sean kampioen is, Philly shell for the win :/

Waarschijnlijk Duplessis ja, maar Whittaker wint tegen Duplessis volgende keer
Slaagt echt op niks dat die Sean kampioen is, Philly shell for the win :/
Hmja denk dat ze gaan wachten op de afloop van Costa Khamzat.
Bo nickal mogen ze van mij ook sneller een superfight geven.

Denk effectief dat die 0,01% kans heeft.
I fixed that for you.

I know the feeling. Als je begint te posten over 0% of 100% dan gebeurt het toch. Het is altijd beter er 0.01% of 99.99% van te maken. :support:

Ik moet nog altijd mijn schoenen opeten nadat ik in 2018 zei dat Froome nog 0% kans had de ronde van Italië te winnen en hij die ronde alsnog miraculeus won

I fixed that for you.

I know the feeling. Als je begint te posten over 0% of 100% dan gebeurt het toch. Het is altijd beter er 0.01% of 99.99% van te maken. :support:

Ik moet nog altijd mijn schoenen opeten nadat ik in 2018 zei dat Froome nog 0% kans had de ronde van Italië te winnen en hij die ronde alsnog miraculeus won
I stand corrected.

I fixed that for you.

Nee, dat komt enkel voor wanneer ik effectief geld inzet op Unitbet. Je mag er bijna vanuit gaan dat de tegenpartij zal winnen dan, ook al is dat zwaar de underdog.

Komt door het feit dat ze hem wilden voorstellen als de nieuwe future-champ, terwijl hij niemand in de top 10 aankan
En kan hem ook gewoon nie hebben, zal er ook wel mee te maken hebben lol

Iemand aanwezig in Waregem Expo komende zaterdag? Battle Arena - Enfusion. Wordt uitgezonden in +40 landen. Schermen met replay boven de ring. Goede wedstrijden. Ook een heavyweight toernooi.

Ik heb alvast m'n tafel rond de ring gereserveerd. Can't wait!

Terug
Bovenaan