Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Hmja denk dat ze gaan wachten op de afloop van Costa Khamzat.Waarschijnlijk Duplessis ja, maar Whittaker wint tegen Duplessis volgende keer
Slaagt echt op niks dat die Sean kampioen is, Philly shell for the win :/
I fixed that for you.Denk effectief dat die 0,01% kans heeft.

I stand corrected.I fixed that for you.
I know the feeling. Als je begint te posten over 0% of 100% dan gebeurt het toch. Het is altijd beter er 0.01% of 99.99% van te maken.
Ik moet nog altijd mijn schoenen opeten nadat ik in 2018 zei dat Froome nog 0% kans had de ronde van Italië te winnen en hij die ronde alsnog miraculeus won
Nee, dat komt enkel voor wanneer ik effectief geld inzet op Unitbet. Je mag er bijna vanuit gaan dat de tegenpartij zal winnen dan, ook al is dat zwaar de underdog.I fixed that for you.
I know the feeling. Als je begint te posten over 0% of 100% dan gebeurt het toch. Het is altijd beter er 0.01% of 99.99% van te maken.
Ik moet nog altijd mijn schoenen opeten nadat ik in 2018 zei dat Froome nog 0% kans had de ronde van Italië te winnen en hij die ronde alsnog miraculeus won
Ken het gevoelNee, dat komt enkel voor wanneer ik effectief geld inzet op Unitbet. Je mag er bijna vanuit gaan dat de tegenpartij zal winnen dan, ook al is dat zwaar de underdog.
Die hypetrein is ook voorbij.Ken het gevoel
Dit weekend op Fiziev ingezet en Bryce, hupla Fiziev zijn been kapot, merci
Dat denk ik echt nie, Fiziev een hypetrain?Die hypetrein is ook voorbij.
Paddy mag blijkbaar tegen Tony opnemen. Die laatste is ook ferm over datum.Dat denk ik echt nie, Fiziev een hypetrain?
Moest ge nu zeggen Paddy.. Of Molly, of mss zelfs Khamzat, maar Fiziev?
Yup, misschien kan hij eindelijk nog es winnen dan (Tony)Paddy mag blijkbaar tegen Tony opnemen. Die laatste is ook ferm over datum.
heb er wel kompassie mee, denk dat het geld is dat zijn drijfveer is. (problemen ofzo?)Yup, misschien kan hij eindelijk nog es winnen dan (Tony)
1 van zijn laatste wedstrijden niet echt de overwinning verdient. Wel gevierd alsof het duidelijk was.Paddy zijn populariteit heeft precies wel wat een duik genomen hé? Hoe komt dat? Wellicht heb ik iets gemist.![]()