Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
TrueWhittaker - Chimaev = 5 ronden = easy win voor Whittaker
Tenzij het binnen de 2 minuten gedaan is... Maar dat gaat Whittaker niet laten gebeuren.
Als Chimaev - Usman 5 ronden was, was dat toch ook totale dominantie geweest ronde 4 en 5 voor Usman (die nauwelijks getrained was)
Ok, maar tegen Burns durfde hij niet naar de grond zoals tegen Holland, logisch ook tegen een BJJ beest zoals Burnstja... Het gevecht tegen Burns ook niet vergeten. Daar kwam Chimaev ook niet echt superieur naar voor.
Tegen Holland was het halvelinge gecheat van Chimaev / lomp gedaan van Holland. Zo lomp gaat niemand zich nog laten vangen natuurlijk, en zeker Whittaker niet.
Ik geef het wel een kansje dat het binnen 2 minuten gedaan is, en dan winst voor Chimaev. Maar daarna walst Whittaker daar los over.
Ja dat die kan worstelen is me wel heel duidelijk.Ik heb er toch een slecht gevoel bij, Khamzat neemt het ook veel serieuzer nu, traint nu met Razambek Zhamalov (olympic gold wrestler)
En vooral Usman ook maar zéér nipt.Usman en Burns waren er ook nieveel die die Blitz konden overleven hé
Ik zet m'n huis in op Whittaker!En vooral Usman ook maar zéér nipt.
Maar Usman was ook op 2-weeks notice. Denk dat Whittaker zich wel serieus voorbereid op overleef de blitz.
Hoop dat die wint. Khamzat die schaamteloos mensen scamt. Te pas en te onpas ziek is. Kan verkeerd zijn maar vertrouw die gast voor gene rotte frank.Ik zet m'n huis in op Whittaker!

Rakic zeker nie te onderschatten, maar denk toch ook Ankalaev.Hoop dat die wint. Khamzat die schaamteloos mensen scamt. Te pas en te onpas ziek is. Kan verkeerd zijn maar vertrouw die gast voor gene rotte frank.
En voor max vrees ik dat het een loss word.
Benieuwd of die Magomedov ook weer blijft winnen. Speciale kerel wel kwa looks![]()
Jawel ...Zijn de prelims ook niet live? Krijg enkel zwart beeld precies...