Algemene Boksthread (UFC, WBC, WBA, WBO & IBF)

Heel siked voor Topuria / Holloway. Ik duim alvast voor Max.

Whittaker / Chimaev: benieuwd hoe Chimaev zal zijn na zijn gezondheidsperikelen. Ik denk wel dat het voor Whittaker zal zijn

Echt hé, lang geleden da'k zo hard uitkeek naar een kaart

Echt totaal geen idee voor Topuria - Max, en Whittaker..als hij de 1ste ronde overleeft, ist voor hem denk ik (en hoop ik)

Ankalaev Rakic gaat ook wel een zotte match zijn denk ik

Whittaker - Chimaev = 5 ronden = easy win voor Whittaker

Tenzij het binnen de 2 minuten gedaan is... Maar dat gaat Whittaker niet laten gebeuren.
Als Chimaev - Usman 5 ronden was, was dat toch ook totale dominantie geweest ronde 4 en 5 voor Usman (die nauwelijks getrained was)

Whittaker - Chimaev = 5 ronden = easy win voor Whittaker

Tenzij het binnen de 2 minuten gedaan is... Maar dat gaat Whittaker niet laten gebeuren.
Als Chimaev - Usman 5 ronden was, was dat toch ook totale dominantie geweest ronde 4 en 5 voor Usman (die nauwelijks getrained was)
True

Maar ben er toch nie gerust in, wat recente footage gezien van Chimaev, en die ziet er toch ook klaar uit.
Whittaker ook trouwens, daar nie van.

tja... Het gevecht tegen Burns ook niet vergeten. Daar kwam Chimaev ook niet echt superieur naar voor.

Tegen Holland was het halvelinge gecheat van Chimaev / lomp gedaan van Holland. Zo lomp gaat niemand zich nog laten vangen natuurlijk, en zeker Whittaker niet.

Ik geef het wel een kansje dat het binnen 2 minuten gedaan is, en dan winst voor Chimaev. Maar daarna walst Whittaker daar los over.

tja... Het gevecht tegen Burns ook niet vergeten. Daar kwam Chimaev ook niet echt superieur naar voor.

Tegen Holland was het halvelinge gecheat van Chimaev / lomp gedaan van Holland. Zo lomp gaat niemand zich nog laten vangen natuurlijk, en zeker Whittaker niet.

Ik geef het wel een kansje dat het binnen 2 minuten gedaan is, en dan winst voor Chimaev. Maar daarna walst Whittaker daar los over.
Ok, maar tegen Burns durfde hij niet naar de grond zoals tegen Holland, logisch ook tegen een BJJ beest zoals Burns
Whittaker zijn bjj is ook elite, maar kweet nie of het zo elite is als Burns, maar wat mij dan wel geruststelt, Whittaker is een echte middleweight, die gaat hij volgens mij niet ragdollen

Whittaker+200
Chimaev -280

:wtf:

En volgens mij is Chimaev zo goed als kansloos (mede omdat het een 5-rounder is), tenzij het kan afmaken in ronde 1.

Ik heb er toch een slecht gevoel bij, Khamzat neemt het ook veel serieuzer nu, traint nu met Razambek Zhamalov (olympic gold wrestler)

Ik heb er toch een slecht gevoel bij, Khamzat neemt het ook veel serieuzer nu, traint nu met Razambek Zhamalov (olympic gold wrestler)
Ja dat die kan worstelen is me wel heel duidelijk.
Maar na 1 ronde is die altijd al gassed out.

No way dat die na ronde 1 nog iemand kan submitten. En hoe langer het gevecht duurt, hoe meer mot die gaat krijgen.

Kerel heeft zeer explosieve muscle fibers. Dat is genetisch zo bepaald dus dat gaat altijd zo blijven hij snel gassed-out is.

DC vroeg hem of hij anders gaat vechten, omdat hij altijd blitzed, en erna gassed, nee zei hij, ik vecht hoe ik vecht.
Maar ok, buiten Usman en Burns waren er ook nieveel die die Blitz konden overleven hé

Soit, ik hoop op Whittaker, zoals altijd

Ik zet m'n huis in op Whittaker!
Hoop dat die wint. Khamzat die schaamteloos mensen scamt. Te pas en te onpas ziek is. Kan verkeerd zijn maar vertrouw die gast voor gene rotte frank.
En voor max vrees ik dat het een loss word.
Benieuwd of die Magomedov ook weer blijft winnen. Speciale kerel wel kwa looks :unsure:

Hoop dat die wint. Khamzat die schaamteloos mensen scamt. Te pas en te onpas ziek is. Kan verkeerd zijn maar vertrouw die gast voor gene rotte frank.
En voor max vrees ik dat het een loss word.
Benieuwd of die Magomedov ook weer blijft winnen. Speciale kerel wel kwa looks :unsure:
Rakic zeker nie te onderschatten, maar denk toch ook Ankalaev.
Whittaker MOET winnen

Terug
Bovenaan