Algemene Boksthread (UFC, WBC, WBA, WBO & IBF)

i win. Is good.
:')

Die puntentelling toch ook niet verwacht. Maar zoals commentatoren wel zeggen, nipte rondes gaan naar de champ. Fury was wel pakken beter dan de eerste keer. Maar Usyk heeft die oneindige tank. Beest.

Ik vond het eerder 50/50, beide waren zeer sterk. Ik vond Usyk wel accurater met zijn slagen, Fury had dan weer veel meer kracht. Dat hangen heeft 'm de das omgedaan denk ik.

Vond het toch ook moeilijk te zeggen qua score. Fury maar 4 rondes geven was er toch wel over. Tegen het einde wel gevoel dat Usyk nipt gewonnen had.

Maar Usyk heeft die oneindige tank. Beest.
De Mohamed Ali van het hedendaagse boksen. :) Ze zijn (toevallig?) exact even groot + beiden zijn / waren tevens beesten in de ring.

Ik heb de match (niet live) bekeken maar of te wel was het een gelijke stand of te wel een licht voordeel voor Usyk. Maar winst zag ik er toch niet in voor Fury.

Ondanks dat Fury roept en brult dat hij zeker en vast gewonnen heeft moet hijzelf innerlijk na de match terug af te spelen dit toch ook wel beseffen ?? Maar ja hij gaat dit natuurlijk nooit toegeven voor een mogelijk 3de en finaal gevecht in de toekomst niet te hypothekeren. Maar of dat gevecht er ooit nog komt is niet zeker. Usyk gaat eerst vechten tegen Dubois en Fury vermoedelijk tegen Joshua als ie er nog zin in heeft ...

Laatst bewerkt:
De Mohamed Ali van het hedendaagse boksen. :) Ze zijn (toevallig?) exact even groot + beiden zijn / waren tevens beesten in de ring.

Ik heb de match (niet live) bekeken maar of te wel was het een gelijke stand of te wel een licht voordeel voor Usyk. Maar winst zag ik er toch niet in voor Fury.

Ondanks dat Fury roept en brult dat hij zeker en vast gewonnen heeft moet hijzelf innerlijk na de match terug af te spelen dit toch ook wel beseffen ?? Maar ja hij gaat dit natuurlijk nooit toegeven voor een mogelijk 3de en finaal gevecht in de toekomst niet te hypothekeren. Maar of dat gevecht er ooit nog komt is niet zeker. Usyk gaat eerst vechten tegen Dubois en Fury vermoedelijk tegen Joshua als ie er nog zin in heeft ...
Was idd heel dicht maar usyk is wel de verdiende winnaar, usyk hoeft eigenlijk niet meer te boksen wat een champ word ook al 38 volgend jaar.

Moest ik hem zijn zou ik stoppen en tijd met gezin doorbrengen die man doet enorme opofferingen voor zijn sport ten koste van zijn gezin.

Zijn interview ik ben blij mijn zoon heeft judo kamp gewonnen echt fantastisch dit.

Moest ik hem zijn zou ik stoppen en tijd met gezin doorbrengen die man doet enorme opofferingen voor zijn sport ten koste van zijn gezin.
Sky Sports commentator Andy Clarke suggested: "Ride off into the sunset. What a career, what an ambassador for the sport, he's done everything he could have possibly done.

"335 wins and 15 defeats as an amateur, one of those came in his first fight. Undisputed champion at cruiserweight and heavyweight - what else is there to do? There's nothing to do. Just get out now.

"He's got his health intact," he concluded. "Just go out at the very top."

In ieder geval, back to more important things: Aftellen naar UFC 311, wat een kaart 🤤

Makhachev - Tsarukyan
Merab - Umar
Jiri - Jamahahahal
Dariush - Moicano
Holland - De Ridder

In ieder geval, back to more important things: Aftellen naar UFC 311, wat een kaart 🤤

Makhachev - Tsarukyan
Merab - Umar
Jiri - Jamahahahal
Dariush - Moicano
Holland - De Ridder
Een paar upsets zou nice zijn.
Ook wel benieuwd wat de Nederlander gaat doen tegen Kevin Holland.
Eens wat materiaal van opzoeken want nog niks van gezien of gehoord.

Een paar upsets zou nice zijn.
Ook wel benieuwd wat de Nederlander gaat doen tegen Kevin Holland.
Eens wat materiaal van opzoeken want nog niks van gezien of gehoord.
De Nederlander vond ik vorige keer enorm zwak tegen Meerschaart, zeker rechtstaand. Dus tegen Holland... Kzie dat niet lang duren eerlijk gezegd, hopelijk ben ik verkeerd.
Ik hoop vooral dat Jiri Hill volledig sloopt, zodat hij achteraf weer geen excuses kan gaan zoeken

Voor de rest, Arman is een beest (heb je die zien worstelen tegen Chimaev?), maar Islam... Volgens mij is die gewoon echt te goed, zou wel eens puur striking kunnen worden, aangezien die alletwee zo goed zijn op de grond

Terug
Bovenaan