Algemene Boksthread (UFC, WBC, WBA, WBO & IBF)

Zaterdag is het de beurt aan Losena Keita, die andere Belg bij de UFC.
Meteen tegen een sterke tegenstander die al 5 matchen ongeslagen is. Ik ben benieuwd.

Het is sowieso geen sport voor doetjes :tongue:

Zaterdag is het de beurt aan Losena Keita, die andere Belg bij de UFC.
Meteen tegen een sterke tegenstander die al 5 matchen ongeslagen is. Ik ben benieuwd.

Het is sowieso geen sport voor doetjes :tongue:
Hij is van Kortrijk. Hem onlangs nog tegengekomen in den Decathlon. Ik ben benieuwd! Heeft veel goed te maken na de failed weigh in van vorige keer.

Zijn hier nog mensen die boksen en last hebben van de ellebogen? Dat is de laatste tijd meer en meer van mij. Altijd in sparring, precies of m'n arm maakt een knik te ver naar achter wanneer ik in dekking sta en kloppen vang. Scherpe pijn bij impact. Pijn blijft tijdens trainen of krachttraining. Is nu al weken heel gevoelig.

Hij is van Kortrijk. Hem onlangs nog tegengekomen in den Decathlon. Ik ben benieuwd! Heeft veel goed te maken na de failed weigh in van vorige keer.

Zijn hier nog mensen die boksen en last hebben van de ellebogen? Dat is de laatste tijd meer en meer van mij. Altijd in sparring, precies of m'n arm maakt een knik te ver naar achter wanneer ik in dekking sta en kloppen vang. Scherpe pijn bij impact. Pijn blijft tijdens trainen of krachttraining. Is nu al weken heel gevoelig.
Motje, snel naar ne goeie kinesist voor diagnose en behandeling. Das het verschil tussen 3 weken aan uw ballen krabben en 6 maanden zever om terug te kunnen komen.

Bij mij niet zo zeer van te boksen denk ik, want da's echt beperkt, maar eerder van jarenlange krachttraining, mijn ellebogen doen altijd zeer als ik er op duw, letterlijk elk moment van de dag voelen die alsof ik er op gevallen ben en er een knoest van een blauwe plek op staat, wat dus niet het geval is.
Eens gevraagd aan m'n kiné, en die zei, zoals verwacht, overbelasting, rusten.

Keita, ik weet het nie, die Nathaniel heeft echt wel ervaring, ik hoop dat die Keita niet te rap en te zot doet

Motje, snel naar ne goeie kinesist voor diagnose en behandeling. Das het verschil tussen 3 weken aan uw ballen krabben en 6 maanden zever om terug te kunnen komen.
Ik zal dat inderdaad beter doen. Ik denk dat mijn pull ups er ook mee te maken hebben, overbelasting en dan een kwalijke stoot erop.

Ik vraag mij af hoe Movsar hier nu heeft kunnen winnen... Had al -1 en wint dan nog... Op basis van ronden was dit toch voor Murphy/draw? Bekijk je het in zijn totaliteit heeft hij het zeker niet gestolen maar het is op basis van ronden...

En dat gevecht van MVP heb ik gewoon doorgespoeld. Man zo slecht zeg...

Fight van Keita was wel close. Misschien in UFC Paris was dit wel een win geweest.

Zeer afwachtend vond ik, maar is ook maar normaal denk ik dan
Zeker, maar ik zag het meer als een schaakspel. Allebei perfect in distance control, timing, enz. Precies of de eerste die een fout ging maken was eraan. Heel technisch en vooral allebei niet als een kieken zonder kop erin vliegen.

Al had ik in de laatste 30 seconden meer verwacht, zeker van Keita. Een statement maken tijdens zijn debuut had schoon geweest, maar hij heeft op safe gespeeld voor de long run.

Zeker, maar ik zag het meer als een schaakspel. Allebei perfect in distance control, timing, enz. Precies of de eerste die een fout ging maken was eraan. Heel technisch en vooral allebei niet als een kieken zonder kop erin vliegen.

Al had ik in de laatste 30 seconden meer verwacht, zeker van Keita. Een statement maken tijdens zijn debuut had schoon geweest, maar hij heeft op safe gespeeld voor de long run.
't is da, de Kortrijkse krijger doet het dan wel in de volgende kamp
Wood was ook wel echt gene cadeau

Nee inderdaad. Wood zijn stijl vind ik heel plezant om te zien. Die hoge dekking en dat bovenlichaam die continu staat te pivoteren. Love it.
Nog eens leuk om 2 fighters te zien die intentie niet hadden om naar de grond te gaan. Tactische fight die me wel kon bekoren. Al hoopte ik op een all-in laatste minuut van Keita. 😎

Terug
Bovenaan