Soms moet je weten wanneer het tijd is om te stoppen.Adesanya nog eens in actie, ben curieus
Het wordt stilaan ook wel belachelijk. 5x verliezen op 6 matchen.
Dit is toch gewoon om nog wat stevig te cashen?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Soms moet je weten wanneer het tijd is om te stoppen.Adesanya nog eens in actie, ben curieus

Amai wat was dat? Hoe snel had Grasso die chokeWas een mooie card. Zaten paar mooie fights tussen. Ik ben blij dat ik de vrouwenwedstrijd eens niet heb geskipped.![]()
TrueStilaan ook rijp voor de uitgang vrees ik…
Zalig!Zit hier in de meest plaatselijke pub in de middle of nowhere en Dricus zit naast mij pinten te hijsen en sisha te roken.![]()
Het deel voor de komma ben ik mee eens.Snap wel echt nie waarom die plots begon te brawlen, hij was aan 't winnen.
Haha nee. We zijn nu al te goeie buddies. Ik had het nieuwe away shirt van België voor het WK en dat is nu al het zijne. En ik moest nog 3h rijden naar huis maar ik blijf crashen bij hem en zijn buddies. BBQ ligt al aan en de hot tub.Zalig!
Don't mention Khamzat
Haha nee. We zijn nu al te goeie buddies. Ik had het nieuwe away shirt van België voor het WK en dat is nu al het zijne. En ik moest nog 3h rijden naar huis maar ik blijf crashen bij hem en zijn buddies. BBQ ligt al aan en de hot tub.
Typische SA vibe.
Liever dat dan een vuistStraks krijg je nog een kusje ook.
Is dit serieus?Haha nee. We zijn nu al te goeie buddies. Ik had het nieuwe away shirt van België voor het WK en dat is nu al het zijne. En ik moest nog 3h rijden naar huis maar ik blijf crashen bij hem en zijn buddies. BBQ ligt al aan en de hot tub.
Typische SA vibe.

Serieus? Adesanya was de 1ste toch wel aan 't winnen zeker? Hield hem mooi op range en zijn leg kicks waren wel keyHet deel voor de komma ben ik mee eens.
Na de komma toch wel serieus twijfels over.
Maar even gaan brawlen als IQ vechter tegen een brawler is niet heel slim...
Ja is echt. Ale dat is buddies voor 1 avond is niet dat we volgende week gaan FaceTimen met elkaar. Maar die gast is gewoon ook heel down to earth. En buiten mezelf en mijn maat kent niemand hier echt.Is dit serieus?
Anders is dat wel echt serieus zalig ja![]()

Takedowns? En serieus wat control ook op de grond in R2.Serieus? Adesanya was de 1ste toch wel aan 't winnen zeker? Hield hem mooi op range en zijn leg kicks waren wel key
Was die ook niet voor een andere manier van "vuisten" ?Liever dat dan een vuist

Alé, 't is zo ver, UFC ook betalen vanaf nu op Goplay :/
4,99 dacht ik voor een nummer (zoals deze week) en iets minder voor een Fight night
Vanaf maandag terugbekijken blijft wel gratis
Da gaat mij dus echt nie lukken :/Allé dan is het wachten tot maandag. Nuja wordt wel niks van sociale media openzetten of je kent de winnaar...
Da gaat mij dus echt nie lukken :/
Hebt ge die kaart gezien? Echt zalige kaart

Ik zal alvast alles dat UFC gerelateerd is van sociale media gooien en dan nog zal er ergens een voorgesteld MMA bericht tussen staan die alles verkloot.