Algemene Boksthread (UFC, WBC, WBA, WBO & IBF)

Zalig!
Don't mention Khamzat
Haha nee. We zijn nu al te goeie buddies. Ik had het nieuwe away shirt van België voor het WK en dat is nu al het zijne. En ik moest nog 3h rijden naar huis maar ik blijf crashen bij hem en zijn buddies. BBQ ligt al aan en de hot tub.

Typische SA vibe.

Haha nee. We zijn nu al te goeie buddies. Ik had het nieuwe away shirt van België voor het WK en dat is nu al het zijne. En ik moest nog 3h rijden naar huis maar ik blijf crashen bij hem en zijn buddies. BBQ ligt al aan en de hot tub.

Typische SA vibe.

Straks krijg je nog een kusje ook.

Typische SA vibe.
Is dit serieus?
Anders is dat wel echt serieus zalig ja 😅

Het deel voor de komma ben ik mee eens.
Na de komma toch wel serieus twijfels over.

Maar even gaan brawlen als IQ vechter tegen een brawler is niet heel slim...
Serieus? Adesanya was de 1ste toch wel aan 't winnen zeker? Hield hem mooi op range en zijn leg kicks waren wel key

Is dit serieus?
Anders is dat wel echt serieus zalig ja 😅
Ja is echt. Ale dat is buddies voor 1 avond is niet dat we volgende week gaan FaceTimen met elkaar. Maar die gast is gewoon ook heel down to earth. En buiten mezelf en mijn maat kent niemand hier echt.

Ik moet morgen wel een nieuwe jersey van België kopen tenzij ik morgenochtend gewoon terug meepak. Die gaat morgen niet teveel meer herinneren precies. Zit in een zware decompressie precies want aan zijn gezicht te zien heeft precies al zwaar goed geleefd.

We kwamen van een training en ik wou gewoon chillen daar na 2 dagen op de shooting range te staan. Nu zijn ze met onze AR10 ah knallen. 😂

Alé, 't is zo ver, UFC ook betalen vanaf nu op Goplay :/
4,99 dacht ik voor een nummer (zoals deze week) en iets minder voor een Fight night
Vanaf maandag terugbekijken blijft wel gratis

Alé, 't is zo ver, UFC ook betalen vanaf nu op Goplay :/
4,99 dacht ik voor een nummer (zoals deze week) en iets minder voor een Fight night
Vanaf maandag terugbekijken blijft wel gratis

Allé dan is het wachten tot maandag. Nuja wordt wel niks van sociale media openzetten of je kent de winnaar...

Da gaat mij dus echt nie lukken :/
Hebt ge die kaart gezien? Echt zalige kaart

Mja ik kijk toch nooit live. Ik was het nu wel wat gewoon om de zondagvoormiddag UFC te kijken... :(

Ik vind het ergens wel vreemd om de live uitzending betalend te maken voor een Europees publiek. 95% van de uitzendingen zijn snachts... Of staat er daar echt volk voor op? :unsure: Ik zal alvast alles dat UFC gerelateerd is van sociale media gooien en dan nog zal er ergens een voorgesteld MMA bericht tussen staan die alles verkloot.

Terug
Bovenaan