Algemene Boksthread (UFC, WBC, WBA, WBO & IBF)

Ik geef hem wel iets van kans, als hij nie submit wordt in de 1ste 2, zie ik hem winnen
Maar ik zie ook een Dricus part 2 gebeuren, 5 rondes op de grond liggen en niks damage doen

Misschien wil “the chechen whore” tonen dat hij meer kan dan 5 rondjes als een dekentje op iemand liggen. En dan zie ik Strickland wel kans maken.

Ik heb wel niet echt een idee hoe nu te kijken.

Op vier is blijkbaar alleen live als ge betaald? En UFC fight pass is wat duur. Ik kijk enkel de genummerde UFC, en dan nog maar enkel een paar fights met de bekende mannen.

5eur is nu toch geen geld mannen… Een film huren in de videotheek kostte 25 jaar geleden al 120 frank. 😋

En ik zie Strickland ook gewoon kansloos verliezen. Zou het al straf vinden moest die 1 keer terug rechtop geraken na een takedown.

Gewoon 4,99 betalen en kijken?

Ik kijk quasi elke week, de fight nights zijn nu ook al 1,99
Waar precies?
€5 voor één evenement?

Note: ik ga echt niet 's nachts opstaan om UFC te kijken. Want dat is op Play4 blijkbaar hoe het werkt? Als je betaalt kan je enkel live kijken?

Waar precies?
€5 voor één evenement?

Note: ik ga echt niet 's nachts opstaan om UFC te kijken. Want dat is op Play4 blijkbaar hoe het werkt? Als je betaalt kan je enkel live kijken?
Gewoon via de Play app
Ik kijk meestal gewoon de ochtend erna
4,99 per genummerd evenement (zoals deze week)
1,99 voor een fight night

En dan nog komen we er goedkoop vanaf, vergeleken met de meeste andere landen

Gewoon via de Play app
Ik kijk meestal gewoon de ochtend erna
4,99 per genummerd evenement (zoals deze week)
1,99 voor een fight night

En dan nog komen we er goedkoop vanaf, vergeleken met de meeste andere landen
Oké

Merci

Leek me dat dit enkel live te zien was.

En kan ik dan op GoogleTV kijken? Of alleen via computer?

Want op GoogleTV kan je het niet aankopen.

Edit: ik ga toch ook even zeggen dat er nogal uitdrukkelijk staat dat je enkel live kan kijken?

Laatst bewerkt:
Oké

Merci

Leek me dat dit enkel live te zien was.

En kan ik dan op GoogleTV kijken? Of alleen via computer?

Want op GoogleTV kan je het niet aankopen.

Edit: ik ga toch ook even zeggen dat er nogal uitdrukkelijk staat dat je enkel live kan kijken?
Ik kijk elke keer de ochtend erna, dus ik kan bevestigen dat dit niet klopt
:)

Ik kijk gewoon via de app, die geïnstalleerd is op de tv. Maar maakt niet uit waar die app staat

Ik ben normaal niet de mens van complot theorieën en van die zever... Maar moeten we nu echt geloven dat Chimaev op gewicht is?

Ik ben normaal niet de mens van complot theorieën en van die zever... Maar moeten we nu echt geloven dat Chimaev op gewicht is?
Het melden van het gewicht kwam precies ook al voor dat het officiële belletje ging.

Sowieso vind ik die timing van weging op niets slaan.

Daarnet eens de UFC freedom fight persconferentie bekeken en dieje Hokit is toch zo gestoord als iet… Ofwel een zeer goede acteur… Vechten kan hij wel maar op de zenuwen werken toch ook.

Daarnet eens de UFC freedom fight persconferentie bekeken en dieje Hokit is toch zo gestoord als iet… Ofwel een zeer goede acteur… Vechten kan hij wel maar op de zenuwen werken toch ook.
Echt he, en spijtig genoeg gaat die winnen tegen Derrick Lewis

Zet die gewoon tegen Sergei Pavlovic

Ik hoop voor hem dat hij snel bekomt want heel fris zag hij er niet uit. Wrs heel de dag in het zweetkot gezeten zonder te eten of te drinken?

Jammer dat het betalend is geworden. Was het dit seizoen eens beginnen te volgen en was wel een toffe ontdekking. Vijf euro is niet veel geld, maar 't is iets dat ik gratis opzet en anders ook wel gewoon kan missen. Vond het eigenlijk al straf dat het gratis was, dus ook geen verrassing dat ze er nu geld voor beginnen te vragen.

Goh… Verrassend maar ook raar. En na zo’n week van ruige praat en dan nu dikke vrienden; dat voorspelbaar toneeltje heb ik ook wel wat gehad.

Terug
Bovenaan