Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waar precies?Gewoon 4,99 betalen en kijken?
Ik kijk quasi elke week, de fight nights zijn nu ook al 1,99
Gewoon via de Play appWaar precies?
€5 voor één evenement?
Note: ik ga echt niet 's nachts opstaan om UFC te kijken. Want dat is op Play4 blijkbaar hoe het werkt? Als je betaalt kan je enkel live kijken?
OkéGewoon via de Play app
Ik kijk meestal gewoon de ochtend erna
4,99 per genummerd evenement (zoals deze week)
1,99 voor een fight night
En dan nog komen we er goedkoop vanaf, vergeleken met de meeste andere landen
Ik kijk elke keer de ochtend erna, dus ik kan bevestigen dat dit niet kloptOké
Merci
Leek me dat dit enkel live te zien was.
En kan ik dan op GoogleTV kijken? Of alleen via computer?
Want op GoogleTV kan je het niet aankopen.
Edit: ik ga toch ook even zeggen dat er nogal uitdrukkelijk staat dat je enkel live kan kijken?
Het melden van het gewicht kwam precies ook al voor dat het officiële belletje ging.Ik ben normaal niet de mens van complot theorieën en van die zever... Maar moeten we nu echt geloven dat Chimaev op gewicht is?
Echt he, en spijtig genoeg gaat die winnen tegen Derrick LewisDaarnet eens de UFC freedom fight persconferentie bekeken en dieje Hokit is toch zo gestoord als iet… Ofwel een zeer goede acteur… Vechten kan hij wel maar op de zenuwen werken toch ook.
Ik hoop voor hem dat hij snel bekomt want heel fris zag hij er niet uit. Wrs heel de dag in het zweetkot gezeten zonder te eten of te drinken?Ik ben normaal niet de mens van complot theorieën en van die zever... Maar moeten we nu echt geloven dat Chimaev op gewicht is?