Algemene Boksthread (UFC, WBC, WBA, WBO & IBF)

Toen jij dit schreef wist iedereen het al: Strickland gaat winnen.
Dat is meestal zo: Post iemand een gedurfde uitspraak op het forum (ik kan er zelf van mee spreken, mijn schoenen zijn bijna opgefret) dan gebeurt praktisch altijd het omgekeerde :oi22:

Laatst bewerkt:
Vanaf de 2e ronde wist ik dat het er in zat voor Strickland.

Eerste ronde was ik ongerust. Beetje jammer dat wrestling zo sterk/dominant is in MMA...

Verdiende overwinning voor Strickland. Al had ik liever een finish gezien. Nu dat ze dikke maatjes zijn, zal er wel niet meteen een rematch komen.

edit: blijkbaar gaat Chimaev hierna naar heavyweight...

Die fight van Taira was toch early stoppage?

King Green kreeg geen bonus maar wel zijn eigen shorts...
:laugh:

Laatst bewerkt:
Chimaev heavyweight? Dus die slaat light heavyweight gewoon over dan? :/

Hij heeft idd iets gezegd tegen Dana dat hij dit niemeer wilt doen, zo ne weightcut. Was blijkbaar in de 20kg, wat wel zot is

Nog zotter is hoe die ooit welterweight gehaald heeft

Hij heeft wel direct een bericht getweet, 'see you soon Sean'

Taira had ik écht nie zien aankomen, ik had die in mijn combo opgenomen, straf.

En Brady, wat een beest. Die top control, en dat tegen Buckley

Ik vind die rivalry wel zalig, deed mij denken aan Conor vs Khabib. Om dan achteraf te zien dat het toch allemaal ferm gespeeld was, beetje jammer mja.

Chimaev ging naar Light heavyweight zei hij tegen Dana?

Ik vind die rivalry wel zalig, deed mij denken aan Conor vs Khabib. Om dan achteraf te zien dat het toch allemaal ferm gespeeld was, beetje jammer mja.

Chimaev ging naar Light heavyweight zei hij tegen Dana?
Ik vind daar dus niks zalig aan als ik weet dat het gewoon toneeltje is om zo wat buzz te creëren. Bij Conor was het tenminste nog 'voor echt'.

Is al niet de eerste keer dat je dit ziet, zou bijna denken dat het ingefluisterd is door Dana. Maar toch al genoeg rivaliteiten gezien die echt legit zijn, Lesnar vs Mir, Wanderlei vs Rampage, Hendo VS Bisping enz.

Jones VS Cormier zou je nu ook beginnen twijfelen met die reality show die ze hebben. Want Jon Jones overhaalde Cormier daar om verder te doen achter een mes incident van één van de kandidaten..

Daarnet eens de UFC freedom fight persconferentie bekeken en dieje Hokit is toch zo gestoord als iet… Ofwel een zeer goede acteur… Vechten kan hij wel maar op de zenuwen werken toch ook.
Hij speelt een toneeltje hé. Gaf zelf toe dat hij zich op die manier wilt onderscheiden van de rest, of dat nu door negatieve of positieve aandacht is. Ik ben er alleszins geen fan van, 't steekt ferm tegen en het is verre van grappig. Hatelijk, dat is 't.

Strickland geen kans he? ;)
Weeral goeien avond voor mij, Strickland op decision gekozen😅
Sterk. Ik gaf hem toch héél weinig kans. Fijn resultaat.

Ik vind daar dus niks zalig aan als ik weet dat het gewoon toneeltje is om zo wat buzz te creëren. Bij Conor was het tenminste nog 'voor echt'.
Selling the fight é. Bij Conor was alles toneel? Wat was er voor echt volgens jou?

Ik ben er niet voor. Geef mij maar de GSP-style aanpak. Véél respect tonen en dan keihard rechtdoor in de fights. Vind ik meer badass dan staan roepen en tieren als 16 jarige pubers die 3 pinten gedronken hebben.

Het wonder is geschied: McGregor vs Holloway 2 op 12 juli (UFC 329)

Kan nog 100 keer gecanceld worden natuurlijk maar toch... Ik dacht dat het niet meer ging gebeuren.

Ngannou weer een 1st round k.o. Die fight tegen Jones moet er echt komen
Je kan zijn tegenstander bezwaarlijk van hetzelfde niveau als Ngannou noemen. Imo mocht dit al geen wedstrijd geweest zijn.

Jones mag van mij in de vergeetput. Echt geen enkele interesse om nog een gevecht van hem te zien. Ngannou tegen Aspinall daarentegen ... Mocht Aspinall zijn oog tenminste in orde komen

Terug
Bovenaan