Knarf
Well-known member
Maar vooral Weili Namajunas.Morgenvroeg ook weer heerlijke gevechten
Usman-Covington 2
Gaethje- Chandler
Go Weili

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar vooral Weili Namajunas.Morgenvroeg ook weer heerlijke gevechten
Usman-Covington 2
Gaethje- Chandler

wrong! Go Rose!Maar vooral Weili Namajunas.
Go Weili![]()
Jammer.wrong! Go Rose!
Ik sta op de zondagmorgen. Maak wat koffie. En terwijl de koffie doorloopt trek ik m'n houten been aan, doe m'n ooglap aan en zet ne papegaai op mijne schouder.Hebben jullie eigenlijk allemaal ne fight pass of hoe zien jullie die altijd?
Wij spreken geregeld af met een paar om 's nachts/'s morgens live te kijken. We hebben Eleven Sports maar kopen altijd een PPV omdat die Nederlandstalige commentaar ronduit belachelijk is.Eleven sport op Orange. Alle ufc's zonder bij te betalen.
Soms moet je het verschrikkelijk commentaar in het Nederlands er wel bijnemen
Zelfde hier. Zit in het standaard zender pakket van Orange.Eleven sport op Orange. Alle ufc's zonder bij te betalen.
Ze waren ook zeer aan elkaar gewaagd.Imo was Rose niet zoveel beter als de score doet vermoeden. Ik vond ze zelfs zeer aan elkaar gewaagd.

Hier op Eleven Sports via Telenet.Zelfde hier. Zit in het standaard zender pakket van Orange.
Heel knap!Mijn partij ook private geüpload es.
Ben diene in het rood.
Tegenstander was beter met zijn handen, maar dat deerde me zo niet vermits op thai trappen, knieën, throws en sweeps hoger scoren.
Maar soms moest ik sneller counteren of in de clinch pakken.
Vooral na 2de ronden had ik het moeilijker om nog met meer dan 1 slag plus trap te reageren.
Al bij al wel tevreden dus, was een van de meest technische en actieve partijen die avond.
Klote van de 8 tellen in de derde ronde maar kijk![]()
Heel knap!
2 heel goede sweeps. Combinatie gewijs was uw tegenstander beter, maar uwe rechtse hoek heeft toch ook meermaals proper connectie gemaakt. Als je neerging, was je effectief wat 'rocked' of was het vooral de vermoeidheid?
Eens je rechtstond weet je gewoon dat uw tegenstander met een extra portie zelfvertrouwen op u zal afkomen, knappe low kick om dat dan weer wat te temperen. Precies of ge wou door z'n been trappen.
Ge moet het maar doen, denk ik dan. Chapeau!
www.instagram.com
Team Gane.Ngannou aan 't trainen met Rico in Vegas
![]()
Francis Ngannou op Instagram : "Found this guy in Las Vegas and thought it would be fun to train together 😉👊🏿 @ricoverhoeven"
78K likes, 402 comments - francisngannou op November 18, 2021: "Found this guy in Las Vegas and thought it would be fun to train together 😉👊🏿 @ricoverhoeven".www.instagram.com
Zal nodig zijn tegen Gane denk ik.