Algemene Boksthread (UFC, WBC, WBA, WBO & IBF)

Usman Covington was ook niet slecht.
Colby kwam beter voor de dag dan verwacht.
Usman zijn rug was ook de moeite.
Die acne... fishy..

wrong! Go Rose!
Jammer.
Maar terecht. De score vd laatste jury vond ik wel stevig. 49-46.

In veel gewicht klasses, zoals deze vraag ik me wel af wat ze nu gaan doen. Tegen wie kunt ge Rose nu laten vechten?

Gaetje Chandler wel de match vd avond.
Usman zie ik niet graag bezig.

Moet je op alle punten gelijk geven.

Imo was Rose niet zoveel beter als de score doet vermoeden. Ik vond ze zelfs zeer aan elkaar gewaagd.

Ben ook totaal geen Usman fan, maar hij is wel goed

Zhang - Namajunas: Weili haar kracht is onvoorstelbaar. Rose vind ik altijd een plezier om naar te kijken, haar techniek is één van de properste in de sport. Ik begreep haar coaches toen ze haar zeiden Weili te laten komen. Maar als Rose dat van in het begin gedaan, ging het een redelijk saai gevecht zijn denk ik. Een beetje een Usman vibe dan. Al bij al terecht gewonnen, om een champ van de troon te stoten volstaat de jury meestal niet tenzij je over de gehele wedstrijd gedomineerd hebt.

Usman - Covington: Usman zie ik ook niet graag bezig, maar hij doet het toch maar. Even dacht ik dat het gepasseerd was voor Colby, maar die was enorm veerkrachtig. Ik vind zijn trash talk onnozel, maar na zo'n performance kan je niet anders dan de man het nodige respect geven.

Gaethje - Chandler: Hier had ik het meest naar uitgekeken. Fan van Chandler, lang van voor de UFC. Maar ik heb sterk de indruk dat hij zich keer op keer te hard wilt bewijzen in de UFC. Explosief van in het begin, soms met de indruk zonder na te denken. Iets meer aftasten en 'slimmer' tewerk gaan zou hem meer opgeleverd hebben. Desalniettemin een schitterende wedstrijd met als hoogtepunt de uppercut van Justin. Ik dacht echt dat het over and out was.

Telkens als ik Justin zie in interviews denk ik: die gaat binnen een 10 jaar toch ook serieus last krijgen. Beetje zoals ik dat bij Nate Diaz ook heb.

Eleven sport op Orange. Alle ufc's zonder bij te betalen.

Soms moet je het verschrikkelijk commentaar in het Nederlands er wel bijnemen

Eleven sport op Orange. Alle ufc's zonder bij te betalen.

Soms moet je het verschrikkelijk commentaar in het Nederlands er wel bijnemen
Wij spreken geregeld af met een paar om 's nachts/'s morgens live te kijken. We hebben Eleven Sports maar kopen altijd een PPV omdat die Nederlandstalige commentaar ronduit belachelijk is.

Imo was Rose niet zoveel beter als de score doet vermoeden. Ik vond ze zelfs zeer aan elkaar gewaagd.
Ze waren ook zeer aan elkaar gewaagd.
Het was een split decesion.

Maar die laatste geeft dan 49-46... Dat is soms toch maar raar. Hoe kan nu één ref vinden dat Rose is verloren, en een andere 49-46 geven.

Mijn partij ook private geüpload es.

Ben diene in het rood.
Tegenstander was beter met zijn handen, maar dat deerde me zo niet vermits op thai trappen, knieën, throws en sweeps hoger scoren.
Maar soms moest ik sneller counteren of in de clinch pakken.
Vooral na 2de ronden had ik het moeilijker om nog met meer dan 1 slag plus trap te reageren.
Al bij al wel tevreden dus, was een van de meest technische en actieve partijen die avond.
Klote van de 8 tellen in de derde ronde maar kijk 😅💁‍♂️

Mijn partij ook private geüpload es.

Ben diene in het rood.
Tegenstander was beter met zijn handen, maar dat deerde me zo niet vermits op thai trappen, knieën, throws en sweeps hoger scoren.
Maar soms moest ik sneller counteren of in de clinch pakken.
Vooral na 2de ronden had ik het moeilijker om nog met meer dan 1 slag plus trap te reageren.
Al bij al wel tevreden dus, was een van de meest technische en actieve partijen die avond.
Klote van de 8 tellen in de derde ronde maar kijk 😅💁‍♂️
Heel knap!

2 heel goede sweeps. Combinatie gewijs was uw tegenstander beter, maar uwe rechtse hoek heeft toch ook meermaals proper connectie gemaakt. Als je neerging, was je effectief wat 'rocked' of was het vooral de vermoeidheid?

Eens je rechtstond weet je gewoon dat uw tegenstander met een extra portie zelfvertrouwen op u zal afkomen, knappe low kick om dat dan weer wat te temperen. Precies of ge wou door z'n been trappen. :thumb:

Ge moet het maar doen, denk ik dan. Chapeau!

Heel knap!

2 heel goede sweeps. Combinatie gewijs was uw tegenstander beter, maar uwe rechtse hoek heeft toch ook meermaals proper connectie gemaakt. Als je neerging, was je effectief wat 'rocked' of was het vooral de vermoeidheid?

Eens je rechtstond weet je gewoon dat uw tegenstander met een extra portie zelfvertrouwen op u zal afkomen, knappe low kick om dat dan weer wat te temperen. Precies of ge wou door z'n been trappen. :thumb:

Ge moet het maar doen, denk ik dan. Chapeau!

Thanks!
Ja rechterhoek kwam idd redelijk door.

Was toch wel redelijk rocked. Ik weet nog dak daar lag en dacht: "shit, nu ga ik da hier verliezen".
Paar seconden ff op adem wist toch dat 't 10-8 ging zijn en dan gewoon zo goed mogelijk laten zien dak OK was.
Lowkick voelde idd lekker toen. Zijn been zag er erna ook ni echt fris uit.

Maar na die 8 tellen was 't echt automatische piloot en werkte hij heel goed met zijn teeps terug.

Ngannou aan 't trainen met Rico in Vegas

Zal nodig zijn tegen Gane denk ik.
Team Gane.

Al wordt het spannend. Op techniek = Gane. Maar 1 keer connecten van Ngannou en 't is prijs. Beetje zoals dat bij Derrick Lewis is.

Terug
Bovenaan