Ik gebruik deze 3D-geprinte grip. Heb die ook voor een member moeten printen hier.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op deze pagina vind je een lijst van titels die oorspronkelijk voor de eerste Switch zijn verschenen en waarvoor een gratis "Switch 2 patch" beschikbaar is. Ik zie dat een game bijv. als Animal Crossing daar tussen staan, maar ik zie ook dat er een betalende Switch 2 upgrade beschikbaar is van Animal Crossing voor 5 euro... Wat is dan het verschil tussen die gratis patch of de upgrade van 5 euro?
Nintendo heeft daar precies wel echt een boeltje van gemaakt...Okay, er is mij even iets niet duidelijk i.v.m. de Switch 2.Op deze pagina vind je een lijst van titels die oorspronkelijk voor de eerste Switch zijn verschenen en waarvoor een gratis "Switch 2 patch" beschikbaar is. Ik zie dat een game bijv. als Animal Crossing daar tussen staan, maar ik zie ook dat er een betalende Switch 2 upgrade beschikbaar is van Animal Crossing voor 5 euro... Wat is dan het verschil tussen die gratis patch of de upgrade van 5 euro?
Nintendo heeft daar precies wel echt een boeltje van gemaakt...
Ja, vond het persoonlijk niet zo heel duidelijk, maar met die "gratis patch" heb je dus wel de 1080p rendering in handheld mode op Switch 2, veronderstel ik:Gratis patch is dat de switch 1 versie beter loopt op de switch 2. De €5 upgrade is als je AC al hebt voor S1 en zo kunt upgraden naar de S2 versie.
En met de upgrade van 5 euro heb je enkele Switch 2-specifieke features (mouse control, GameChat) + 4K rendering op TV.Updates included:
- Visuals: Optimized for the Nintendo Switch 2 display and improved image quality.
Ik heb voor mijn zoontje de betalende S2 upgrade van animal crossing gekocht. Je ziet in handheld geen verbetering, niet volgens mij en niet volgens hem. Hij vond de gratis update dan wel weer de moeite om animal crossing nog eens op te pakken.
Zo had ik het ook begrepen met alles na te lezen. De gratis patch voorziet ook 1080p rendering in handheld mode.Volgens de shop wordt enkel de resolutie verhoogd in docked mode naar 4K. ?
Volgens de shop wordt enkel de resolutie verhoogd in docked mode naar 4K. ?
Er staat niks over 1080p handheld in de patch notes van de free update.Zo had ik het ook begrepen met alles na te lezen. De gratis patch voorziet ook 1080p rendering in handheld mode.
Op die pagina van de free updates staat bij AC:Er staat niks over 1080p handheld in de patch notes van de free update.
Denk wel dat ik de game ook ga kopen. Mijn dochter van 7,5 speelt graag van die spelletjes op de tablet waar je een huis kan inrichten, mannetje kan customizen etc.
Heb de game ook zelf getest in handheld mode op S2 en dat is 1080p rendering met die free update (of ik heb heel slechte ogen en/of brilVisuals: Optimized for the Nintendo Switch 2 display and improved image quality.
).![]()
WIN: Goodiepakket van Mario Tennis Fever
Ben jij ook zo verknocht aan Mario Tennis Fever en heb je zin om in stijl nog wat balletjes te slaan met Mario, Rosalina, Bowser of Yoshi? Dan heb ik goed nieuws voor je! Met dank aan Nintendo mogen wij drie fantastisch goodiepakketten weggeven! Doe mee aan onze wedstrijd en maak kans op leuke...www.beyondgaming.be
Hier ook meegedaan, zou leuk zijn voor neefje en nichtje...Heel vet, deelgenomen! Als grote Mario Tennis fan, wil ik deze wel is winnen haha.
Gewoon in de originele doosjes? Dat staat nog redelijk mooi toch?Ondertussen toch al 13 fysieke Switch-games in ons bezit hier. Dat past niet meer in de case van onze Switch (die maar 10 vakken heeft).
Wat gebruiken jullie zoal om fysieke game cards te stockeren? Niet bedoeld voor "travel" of "display", maar gewoon om in de TV-kast te zetten.
Er bestaan heel veel verschillende doosjes, maar vaak ook met een magnetische afsluiting, wat wel afgeraden is voor Switch 2 cartridges, omdat die corrupt kunnen geraken door magnetisme.

Wij hebben een nis met enkele leggers naast ons TV-meubel waar ik die idd al enkele keren heb ingezet mooi geordend met de doosjes, want ik ben het helemaal met je eens.Gewoon in de originele doosjes? Dat staat nog redelijk mooi toch?![]()
Dus verhuist dat binnen de kortste keren weer naar de (dichte) TV-kast, wat minder praktisch is om een game te zoeken, tenzij alles in 1 game card case zit (wat ik nu dus aan het overwegen ben).Nice! Daar zaten veel mensen op te wachten. Heb hem nog even geïnstalleerd en getest met Super Mario Bros Wonder voor ik naar het werk vertrok. Dat spel zag er in handheld een pak minder blokkerig uit met die Handheld Boost Mode. Zal wel aanslag zijn op de batterij.Nieuwe firmware update
"Added “Handheld Mode Boost” to Nintendo Switch Software Handling in System. Handheld Mode Boost will cause compatible Switch software to run as if in TV Mode, so certain functionality may be affected. Please see the on-device description for more details."
Een heleboel games zien er nu veel beter uit in handheld mode.